برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
hamgam sanat co

ساخت دستگاهای خشت کن سریع آجر برای خطوط آجر تمام اتوما

ساخت دستگاهاي خشت كن سريع آجر براي خطوط آجر تمام اتوما

ساخت و راه اندازی خط تولید خشک کن سریع 3 ساعته از دهانه ی پرس تا تخلیه خشک - مزایا : پایین آوردن هزینه برق تمام دستگاه های گل سازی به یک سوم - نصب گیر بکس های مرکب در خط تولید کمک به کاهش هزینه

سه عامل بر روی سرعت و زمان خشک شدن آجر تاثیر می گزارند:

گرما: مقدار گرمای محیط خشک کن و زمان رسیدن گرما به حداکثر و در نهایت کاهش دمای آجر در انتها، تاثیر مهمی بر روی کیفیت آجر تولید شده دارد. افزایش دما در ابتدا و کاهش آن در پایان پروسه خشک کردن باید با نرخی مشخص و به آرامی صورت گیرد. باید در نظر داشت که تنها پس از رسیدن به نقطه انقباض در آجر، می توان گرمای محیط را تا حداکثر امکان بالا برد.
رطوبت: خارج کردن رطوبت محیط خشک کن به میزان قدرت مکش فن ها بستگی دارد. هرچه قدرت مکش در فن های اگزاست بیشتر باشد، خشک شدن آجر نیز سریع تر انجام می شود.
تراکم هوا: تراکم هوای محیط خشک کن و جریان هوا بر روی سرعت و زمان خشک شدن آجر تاثیر زیادی دارد.

با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا و با تغییر در پارامترهای این سه عامل، می توان با بالا بردن سرعت خشک شدن آجر در زمان، انرژی و هزینه تولید آجر صرفه جویی نموده و در نهایت محصول بیشتر و با کیفیت بالاتری تولید کرد.

در بازار رقابتی امروزه دنیا، خشک کن های سریع آجر به دلیل پایین آوردن قیمت تمام شده و به دلیل کاهش چشم گیر مصرف حامل های انرژی و همچنین بالا رفتن سرعت تولید، مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

hamgam sanat co، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۱ ماه پیش به روز شده.

hamgam sanat co
hamgam sanat co
آگهی: ساخت دستگاهای خشت کن سریع آجر برای خطوط آجر تمام اتوما
hamgam sanat co