برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
fanavaran

تجهیزات خط رنگ، رنگ پودری و دستگاه رنگپاش پودری

تجهيزات خط رنگ، رنگ پودري و دستگاه رنگپاش پودري

انواع خط رنگ عمودی، افقی، پاور اند فری، کویل کوتینگ، خط دکورال، پادر سنتر، سیستم بازیافت پودر، سایکلون، مونوسایکلون، مولتی سایکلون، افتر فیلتر، سینتر لاملا، رک اتوماتیک، ربات ( رسیپروکتور)، دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک،انواع گان پاشش رنگ پودری، کوره پخت رنگ ( تونلی، باکسی، یو شکل) کابین پاشش رنگ پودری تمام استیل و رنگ شده ،تعمیرات انواع دستگاه پاشش رنگ پودری،قطعاتمصرفی و یدکی دستگاه رنگپاش پودری،انواع رنگ پودری ( چکشی، متالیک، چرمی، هیبریدی، دکورال، سنباده ای، الوان، پلی یورتان، پلی استر، اپوکسی) ،دستگاه پاشش الکترواستاتیک،رنگپاش

نسل چهارم دستگاه پاشش پودریELCOAT سری زیگما، با طراحی متفاوت و افزودن قابلیتهای جدید تولید گردیده است. امکان نصب سیستم ویبراتور پودر بر روی دستگاه و جایگزینی آن با مخزن پودر، کاربرانی را که تعویض رنگ مکرر دارند، کمک می کند تا با استفاده از این قابلیت، زمان تعویض رنگ را کاهش داده و فرآیند تولید را به طرز موثری مدیریت کنند. همچنین، با ارتقای سطح ایستایی و پایداری دستگاه، امکان افزودن دو یونیت بر روی یک بدنه و پاشش همزمان با استفاده از یک مخزن نیز فراهم آمده است. با تغییرات عمده در بخش الکترونیک سیستم پاشش پودری، پاشش قطعات زاویه دار و کنج دار با تغییر و کنترل جریان به راحتی امکان پذیر است. همچنین، بر پایه همین مزیت می توان، قطعات رنگ شده را مجدداً رنگ آمیزی نمود. مزیت دیگر سیستم مدل زیگما، راه اندازی آسان و سریع آن است.


مزایای دستگاه رنگ پاشش پودری ELCOAT مدل زیگما
بهره گیری از قطعات مرغوب ایتالیایی، کره ای و تایوانی در سیستم الکترونیک و پنوماتیک دستگاه
استفاده از قطعات مصرفی با کیفیت با دوام بالا
تپانچه سبک با طراحی ارگونومیک که کار با دستگاه را تسهیل می کند.
تشکیل ابر یکنواخت پودر برای پوشش کامل سطوح
پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب
در بخش تامین تجهیزات خط رنگ پودری فعالیت اصلی گروه صنعتی فن آوران، طراحی و مشاوره، واردات، اجرا و نصب تجهیزات صنعتی خط رنگ شامل سیستمهای شستشو، کابین پاشش، دستگاه پاشش پودری دستی و ربات، سیستمهای بازیافت پودر، خشک کن و انواع کوره های پخت رنگ، سیستمهای سابلی دکور و …است.
در بخش تامین مواد اولیه، گروه صنعتی فن آوران تامین کننده انواع رنگ پودری اپوکسی، پلی استر، هیبریدی در قالب رنگهای سفید و الوان، چرمی، چکشی، سمباده ای، دکورال و نیز ده ها طرح کاغذ دکور مربوط به سیستم دکورال می باشد.
در بخش فنی ، خدمات پس از فروش و تعمیرات این شرکت آمادگی دارد تا کلیه قطعات مصرفی دستگاه های GEMA، Wagner را از قبیل پمپ انژکتور، انواع نازل گرد و تخت، شیپوری و دفلکتور و .... با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه نماید.
تعمیر کلیه دستگاه های ترک از قبیل امگا، الکترون، استرانگ ، میکرون، دستگاه های کره ای از قبیل DJS، دستگاه سمز فرانسه، واگنر آلمان، گمای سوییس، لاریوس ایتالیا پذیرفته می شود.
22509605-021 ، 22511450-021 ، 22523253-021
برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده ده ها فیلم اختصاصی خطوط رنگ و صدها عکس از پروژه ها ی گروه صنعتی فن آوران از سایت این شرکت بازدید فرمایید و برای دریافت مشاوره و راهنمایی بهنرین خرید با بخش فروش این شرکت تماس بگیرید.
www.fanavarangroup.com
گروه صنعتی فن آوران
تامین کننده تجهیزات خط رنگ پودری
طراحی و مشاوره، اجرا و نصب تجهیزات صنعتی خط رنگ
تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - شماره 164

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

fanavaran، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

fanavaran
fanavaran
آگهی: تجهیزات خط رنگ، رنگ پودری و دستگاه رنگپاش پودری
fanavaran