برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
teknotajhiz

کابین آبشار رنگ مایع

كابين آبشار رنگ مايع

تعریف کابین آبشار رنگ مایع: اغلب قطرات رنگ های مایع به علت ریز بودن هنگام کار در هوا معلق می شوند و حجم بالایی از رنگ هدر می رود که می تواند هزینه های خرید رنگ را به ارمغان بیاورد. اما دستگاهی قوی تحت عنوان کابین آبشار رنگ مایع وجود دارد که این امکان را دارد که اجازه ندهد قطرات رنگ مایع در محیط کار معلق شوند و هدر بروند. در نتیجه محیط کار آلوده نمی شود و از رنگ ها استفاده بهینه می شود. یعنی با یک تیر دو نشان!

کابین آبشار رنگ مایع چگونه کار می کند؟
کابین آبشار رنگ مایع شکل یک اتاقک می باشد که فیلتر های مخصوص برای روان کردن آب روی رنگ ها دارد تا آبشار رنگ مایع روی قطعه مورد نظر ایجاد شود. اما سوال بسیاری از افراد این است که کابین آبشار رنگ مایع چگونه از هدر رفتن رنگ جلوگیری می کند؟ وجود مکنده های قوی که در زیر دستگاه تعبیه شده است، قطرات ریز رنگ مایع را به داخل هدایت می کند تا معلق نشوند. سپس ذرات رنگ به همراه هوا وارد محفظه می شوند. جالب است بدانید که قطره گیر های هوشمند و پیشرفته ای در دل این دستگاه یعنی کابین آبشار رنگ مایع وجود دارد که قادر به تفکیک قطرات هوا از آب می باشد.

شرکت تامین کننده کابین آبشار رنگ مایع
گروه صنعتی تکنوتجهیز با سابقه فعالیت طولانی در عرصه تجهیزات خط رنگ نماینده رسمی فروش کابین های آبشار رنگ مایع درجه یک می باشد. تمامی محصولات عرضه شده دارای گارانتی رسمی از گروه صنعتی تکنوتجهیز به همراه خدمات پس از فروش می باشند. سایر خدمات از جمله نصب و راه اندازی ، فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی، تعمیر و نگهداری کابین آبشار رنگ مایع نیز انجام می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

teknotajhiz، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۱ ماه پیش به روز شده.

teknotajhiz
teknotajhiz
آگهی: کابین آبشار رنگ مایع
teknotajhiz