برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تکنوتجهیز

کوره کانوایر کوره تونلی کوره تفلون

كوره كانواير كوره تونلي كوره تفلون

عرض سلام و خسته نباشید شرکت تکنو تجهیز با تجربه ای نزدیک به یک دهه در حوزه ی طراحی وساخت کوره های پخت رنگ و لعاب برآن شده است که در راستای شکوفایی بیشتر خدماتی در حد و اندازه ها و استانداردهای اروپا و آمریکایی ارائه دهد

از تولیدات این شرکت می توان به ساخت کوره های پیوسته و باکس ، کابین پاشش رنگ مایع و پودر ، سایکلون ، کانوایر انتقال دهنده قطعات اشاره گردد که در اندازه و کارایی های مختف با استانداردهای روز دنیا تولید می شود . کاربری آسان به جهت تمام اتوماتیک بودن دستگاهها ، رنگ آمیزی یکنواخت و مقاوم ، طراحی بر اساس ایده و فضای موجود ، یک سال گارانتی واقعی و ده سال خدمات پس از فروش ، تست و تحویل هر یک از دستگاهها و ... از مواردی است که این شرکت را از تمامی تولید کنندگان داخلی و خارجی متمایز می کند.

امروزشرکت تکنو تجهیز با ارائه خدمات گسترده پس از فروش، مشتریان خود را همراهی خواهد کرد و معتقد است فروش کالا تنها هدف این شرکت نبوده و نیست، بلکه پشتیبانی پس از فروش نیز جزو اصول حرفه ای و از اهداف اولیه این شرکت میباشد. برقراری پل ارتباطی مستقیم بین نیازها و خواسته های مشتریان و مهندسین شرکت باعث به روز بودن و یک تعامل حرفه ای جهت پیشرفت هردو طرف گردیده است. کیفیت و رضایت مشتریان حرف اول ماست و به همین خاطر توانسته ایم در کوتاهترین زمان، بیشترین پیشرفت را در جذب مشتریان سختگیر و قشرهای تحصیلکرده داشته باشیم. افتخار میکنیم به این همراهی و اعتماد.
جهت مشاوره و دریافت راه حلهای هوشمندانه برای مجموعه خود با ما تماس بگیرید
تلفن ثابت : 02155266002
همراه : 09126343295
سایت :www.teknotajhiz.ir
: تهران ، بزرگراه آیت اله سعیدی ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان 17 کاوه ، پلاک

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تکنوتجهیز، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

تکنوتجهیز
  • تهران، تهران ، بزرگراه آیت اله سعیدی ، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان 17 کاوه ، پلاک94
  • 0912 634 3295
تکنوتجهیز
آگهی: کوره کانوایر کوره تونلی کوره تفلون
تکنوتجهیز