برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
masoud khiyali

طراحی و تولید کوره باکس داکرومات به همراه گارانتی

طراحي و توليد كوره باكس داكرومات به همراه گارانتي

طراحی وساخت انواع کوره های باکس داکرومات توسط گروه صنعتی تکنو تجهیز
اگر قصد دارید پروسه اعمال پوشش های داکرومات را پیاده سازی نمایید به کوره داکرومات نیاز دارید. برای انجام این کار می توان از سه روش استفاده کرد که بسته به شکل، اندازه، قطعات و کیفیتی که می خواهید داشته باشید متغیر است.
کوره باکس داکرومات توسط شرکت تکنو تجهیز با ۳ فرآیند پیشرفته به مشتریان عرضه می شود:
- Dip spine
- Dip drain
- اسپری

- برای قطعات ریزی مانند پیچ، مهره ، واشر فنر و ... می توانید از روش dip spine برای پوشش داکرومات خود استفاده نمایید. مکانیزم عملکرد این روش ، دو چرخه پخت و پوشش در این نوع فرآیند اجرا می شوند و شایان ذکر است که مواد اضافی با سانتریفیوژ و یا نیروی گریز از مرکز برداشته می شوند.

- فرآیند اسپری برای قطعات بزرگ و سنگین در نظر گرفته شده است و مکانیزم عملکرد آن به این صورت است که قطعه قرار گرفته یا آویزان شده در کوره توسط اسپری پیشرفته پوشش داده می شود. مهمترین مزیت این روش می توان به پوشش دادن قطعات بزرگ اشاره کرد.


- اگر قطعه مورد نظر خیلی بزرگ است و داخل سبد جای نمی گیرد بهتر است از روش dip draine استفاده نمایید. به این صورت که قطعه را آویزان کرده و پس از داخل شدن به کوره فرآیند پوشش و پخت انجام می شود.


با خرید دستگاه کوره باکس داکرومات از خدمات پس از فروش تکنو تجهیز مانند نصب و راه اندازی و پشتیبانی کالا برخوردار می شوید. تمامی محصولات تولید شده توسط این مجموعه دارای گارانتی هستند. لذا در طراحی و تولید قطعات این دستگاه از بهترین قطعات و متریال درجه یک استفاده شده است تا بدون ایجاد مشکل استفاده شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

masoud khiyali، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

masoud khiyali
masoud khiyali
آگهی: طراحی و تولید کوره باکس داکرومات به همراه گارانتی
masoud khiyali