برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
A.taleshi

لعاب سوز

لعاب سوز

لعاب سوز آبجو
پودری و نوشابه تند تند (هیدروکسید سدیم پودری ) بر اساس سود سوز آور مایع است که توسط فن آوری سلول غشای تولید آماده شده است. بنابراین، این محصول دارای بهترین کیفیت و بدون ناخالصی های سنگین است. پوسته سوزنی سودا بسیار هیدروکسی است و محلول در آب است و در بسیاری از صنایع مختلف استفاده می شود. خلوص این محصول حداقل 99 درصد است. کدام کیسه های PP / PE ضخامت 25 کیلوگرمی است

هیدروکسید سدیم (NaOH)، همچنین به عنوان چای و سدیم ، یک ترکیب غیر معدنی است. این یک پایه فلزی جامد و بسیار سوزاننده و نمک قلیایی است که در گلوله ها، دانه ها ، گرانول ها و به عنوان راه حل های آماده در تعدادی از غلظت های مختلف موجود است. هیدروکسید سدیم تقریبا 50 درصد (با وزن) محلول اشباع شده با آب را تشکیل می دهد. هیدروکسید سدیم در آب، اتانول و متانول محلول است. این قلیا عمقی است و به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن را در هوا جذب می کند.

لکه های سودا سودا از نوع مایع (الکترولیز غشایی) در لکه های نوشابه تولید شده بر اساس مجوز شرکت سوئیس برترام ساخته شده است. سودا سودا یک ترکیب شیمیایی غیر معدنی است که متعلق به گروه قویترین قلیائیت است. سودا سودا بسیار هیدروکسی است و محلول در آب و الکل است. پوسته سوزنی سودا یکی از مواد خام اصلی در صنایع شیمیایی است. هیدروکسید سدیم در بسیاری از صنایع، به عنوان مثال: لوازم آرایشی، پتروشیمی، متالورژی، پارچه، غذا و یا در درمان آب استفاده می شود. کیفیت بالا محصول ما و همچنین خدمات لجستیک کارآمد و انعطاف پذیر ما را قادر می سازد که تبدیل به یک تامین کننده ترجیح داده در سراسر اروپا و همچنین در بازارهای خارج از کشور مانند آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی.

برخی از برچسبهای فلکس سوزنی عبارتند از:
تکه های سودا سودا ، aetznatronschuppen ، soudecaustique ، جامد هیدروکسید جامد ، هیدروکسید سدیم ، L & # 039 ، هیدروکسید سدیم ، (Na (OH)) ، هیدرات سدیم

تکه های هیدروکسید سدیم فنی
سود سوزآور دانههای (فنی هیدروکسید سدیم دانههای ) - پودری جرم رنگ سفید، به شدت جاذب رطوبت، در آب و الکل بسیار محلول است. فرمول NaOH است. تکه های فنی هیدروکسید سدیم از طریق تبخیر مایع سدیم مایع A به دست می آیند.

فسفات سدیم سودمندی در فرآیندهای سنتز آلی، پالایش نفت، صنعت نساجی در تولید ویسکوز ابریشم و در پارچه های سفید کننده، در صنعت کاغذ و آنیلین، ساخت صابون، تولید آلومینیوم و فلزات سدیم، شیشه های محلول، باتری های قلیایی، Trilon B.

لکه های سود سوز آور توسط راه آهن و حمل و نقل خودرو حمل می شود. 25 کیلوگرم، 50 کیلوگرم کیسه های پلی پروپیلن، ظروف نرم مخصوص با وزن حداکثر 1000 کیلوگرم، 60 کیلوگرم بشکه پلی اتیلن (بدون درج) برای بسته بندی محصول استفاده می شود. حمل و نقل در کامیون های 20 و 40 فوت در کشورهای خارجی خارج از کشور امکان پذیر است.

سدیم سودا یکی از مواد شیمیایی قابل استفاده در صنعت است. سودا سوزی یک تعهد است، ما سطح خدمات بالایی را نسبت به مشتریانمان تضمین می کنیم.

در سراسر جهان، کاربران عمده از سود سوز آور، صنعت آلومینیوم، کاغذ خرد و کاغذ و صنایع شیمیایی است. برنامه های کاربردی اصلی عبارتند از تصفیه آب و تصفیه آب به عنوان عامل تمیز کننده یا طیف گسترده ای از کاربردهای در صنایع شیمیایی مانند تولید نشاسته و یا سولفوریزاسیون در صنایع پتروشیمی.

محلول هیدروکسید سدیم (NaOH) در آب است. سودا سودا یک پایه قوی با طیف گسترده ای از کاربردهای در صنایع مختلف است. ما تولید سود سوز آور همراه با کلر و هیدروژن از الکترولیز نمک نمک تولید می کنیم. با تولید ما در پنج گیاه در اروپا و کیفیت ما

فسفات پتاسیم سدیم
ما دو نوع بسته بندی برای لعاب سوز آور داریم ، اولین بسته بندی پوسته سوزنی سودا 25 کیلوگرم کیسه های PP / PE در کیسه Jumbo (وزن کیسه Jumbo است. 250MT). فرم بسته بندی بعدی: 25 کیلوگرم PP / PE کوچک بر روی پالت.

لطفا آلبوم را برای بسته بندی انواع مختلف چک کنید

لعاب سوزنی برای استفاده
لکه ای سودا ، یا هیدروکسید سدیم، بیشتر توسط شرکت های صنعتی و شیمیایی استفاده می شود. بعضی از مناطق استفاده از سود سوز برای:

پالایشگاههای آلومینا
پوشش پلاستیکی
صابون و پاک کننده ها
مواد شوینده
پردازش نساجی
پالایش نفت
تصفیه آب
پردازش فلز
ما با بهترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت را به اکثر نقاط جهان مانند کشورهای خاورمیانه، آفریقا و اروپا صادر می کنیم.

فرمول جوش شیرین نوشابه
نوشابه گازدار سودا با استفاده از نام و فرمول با توجه به کاربرد در صنایع مختلف، از جمله:

هیدروکسید سدیم (NaOH)، خلوص / جرم: حداقل. 99.50
کلرید / NaCl، خلوص / جرم: حداکثر. 0.10
کربنات

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

A.taleshi، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

عبارات کلیدی:
A.taleshi
A.taleshi
آگهی: لعاب سوز
A.taleshi