برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت همراه صنعت پارس

نماینده فروش پمپ ابارا ایتالیا Ebara - لیست قیمت ابارا

نماينده فروش پمپ ابارا ايتاليا Ebara - ليست قيمت ابارا

شرکت ابارا Ebaraنخستین بار در ژاپن و بعد ها در ایتالیا کارخانه ساخت پمپ را ایجاد نمود و هم اکنون در چین نیز برخی از لجن کش های خود را تولید و به بازار دنیا ارایه می نماید.
شرکت ابارا Ebara در سال 1912 در ژاپن تاسیس شد. این شرکت توانست به عنوان یک الگوی جهانی در طراحی، توسعه و ساخت ماشین آلات صنعتی شناخته و مطرح شود .
تنوع، اندازه و نوع پمپ های تولید شده توسط شرکت ابارا بسیار بالا است، این کارخانه با هدف قرار دادن سیستم های کاربردی خاص، در صنایع نفت و گازو صنایع زیر ساخت آب و فاضلاب و پمپ های در سایز بزرگ گامهای بزرگی بعنوان یک سازنده پمپ بردارد.
شرکت ابارا شهرت خود در تولید پمپ آب را در استفاده از مواد با دوام و قابل اطمینان و با کارایی بالا و مقاوم در محیط های سخت به دست آورده است.
پمپ آب ابارا اغلب در زیر زمین، شناور در زیر آب یا در مناطق با رطوبت بالا در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع پمپ های ابارا به شرح ذیل تولید شده و با مشاوره با کارشناسان متبحر شرکت همراه صنعت که سالهاست در این زمینه فعالیت تخصصی دارند قابل خریداری بوده و موجود می باشند.
انواع پمپ های خانگی و مصارف عمومی: محصولات شرکت ابارا Ebara ایتالیا Italy
1- مدل های :CDA,PRA,CMA,AGA,CMR, CMC
2- انواع پمپ های استیل ابارا مانند مدل های 3LD,3LM,3EVM ,LPFکه در صنایع دارویی، شیمیایی، تصفیه آب، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، آبرسانی، آتشنشانی و تغذیه دیگهای بخار و دستگاه های RO کاربرد دارند.
3- انواع پمپ های چدنی سانتریفیوژ ابارا مانند مدل های MD, FSA و MMD که برای افزایش فشار، سیستم های گرمایشی، تهویه مطبوع، تامین آب شهری، پمپاژ آب داغ و سرد و آتشنشانی مناسب هستند
4- انواع پمپ های خطی ابارا مانند مدل های LPS,MR و ETHERMA که برای سیستمهای گرمایشی و سرمایشی خانگی و صنعتی، سیستم های تهویه مطبوع و پکیج های حرارتی مناسب هستند.
5- انواع پمپ های مستغرق ابارا مانند مدل های IDROGO,RIGHT,BEST و MULTIGO که برای انتقال آب های تمیز از چاه ها و استخر ها و تخلیه پساب های فاضلاب مناسبند. از جمله مدل های دیگر ابارا که برای سیستم های فاضلاب و آبهای آلوده به همراه ذرات معلق،ایستگاه فاضلاب منازل، هتل ها، تخلیه فاضلاب صنعتی مناسب هستند، مدل های DML, DF, DW و DL میباشند. این مدلها بسیار پر مصرف می باشند.
6- انواع مدل های شناور ابارا Ebara که برای انتقال آب از چاه های عمیق و نیمه عمیق به منظور آب رسانی و تقویت فشار برای کاربردهای زراعی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند و شامل شناورهای چدنی BHS و شناورهای استیل EBS میشوند.
شرکت همراه صنعت بعنوان نماینده فروش شرکت ابارا با کادری مجرب و متخصص آماده ارایه مشاوره تخصصی و فنی جهت خرید صحیح و با قیمت و لیست خرید مناسب به خریداران محترم می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت همراه صنعت پارس، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت همراه صنعت پارس
شرکت همراه صنعت پارس
آگهی: نماینده فروش پمپ ابارا ایتالیا Ebara - لیست قیمت ابارا
شرکت همراه صنعت پارس