برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت هامریار

فروش و تعمیرات انواع پمپ وکیوم روغنی و الکتروپمپ شناور

فروش و تعميرات انواع پمپ وكيوم روغني و الكتروپمپ شناور

فروشگاه هامریار وارد کننده ی انواع پمپ وکیوم روغنی – پمپ وکیوم آبی – پمپ وکیوم خشک و نماینده ی رسمی برند هامر در ایران میباشد.کمپانی هامر Hamer در حدود 10 سال پیش فعالیت خود را در زمینه ساخت پمپ وکیوم آغاز کرد. این کمپانی با وجود تیم حرفه ای و کادری متعهد و کارآزموده سعی خود را بر ساخت پمپ وکیوم هایی با کیفیت جهانی نهاد. امروزه پمپ وکیوم هامر Hamer یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین پمپ های خلاء ساخت کشور چین می باشد. پمپ وکیوم هامر با ویژگی هایی همچون راه اندازی و طریقه نصب ساده و آسان ، قدرت خلاء و وکیوم بالا ، قیمت به صرفه و اقتصادی ، دوام بالای قطعات ، اصطحکاک پایین ، خدمات پس از فروش عالی ، صدا و لرزش پایین و بسیاری از موارد دیگر توانسته با برترین برندهای جهان رقابت کند. پمپ وکیوم هامر Hamer می تواند یکی از گزینه های مناسب جهت خرید پمپ وکیوم به شمار رود.
شرکت هامریار با پذیرش تعمیرات انواع پمپ وکیوم و پمپ شناور توسط متخصصان و تکنسین ها ی حرفه ای سعی در خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان گرامی دارد.
با مراجعه به وب سایت فروشگاه هامریار می توانید دفترچه ی راهنمای نصب و راه اندازی و کاتالوگ انواع پمپ وکیوم را دریافت نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت محصولات میتوانید به بخش لیست قیمت پمپ وکیوم فروشگاه مراجعه نمایید.
http://hameryar.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت هامریار، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت هامریار
  • تهران، سعدی جنوبی-کوچه بانک تجارت-بازار الکتروپمپ ایران-طبقه سوم-واحد یک
  • 021 3353 2199
شرکت هامریار
آگهی: فروش و تعمیرات انواع پمپ وکیوم روغنی و الکتروپمپ شناور
شرکت هامریار