برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
deltasanaat

فروش انواع قوطی و پروفیل گالوانیزه

فروش انواع قوطي و پروفيل گالوانيزه

قوطی گالوانیزه:
قوطی و پروفیل گالوانیزه
برچسب‌هاصنایع فولاد و گالوانیزه اریابد، گالوانیزه، پلی اتیلن، ناودانی، سپری، نبشی، تیراهن، پروفیل، ورق روغنی، اتصالات, لوله، لوله گالوانیزه، لوله مانیسمان، مانیسمان، صنایع فولاد، اریابد، شادآباد، بازار آهن، ورق سیاه، میلگرد، اجدار، گالوانیزه، قیمت اهن، خرید و فروش لوله، اهن الات
پروفیل،قوطی،ساختمانی،گالوانیزه
پروفیل چیست ؟
پروفیل تجهیزاتی هستند که در ساخت در و پنجره و لوله استفاده می شوند . برای مثال پروفیل (Profile) درب برای قسمت چسبیده و اتصال پانل به یکدیگر به کار می رود . از لحاظ لغتی پروفیل (Profile) به معنای ثابت بودن مقطع در طول معین
انواع پروفیل
در بحث پروفیل چیست باید گفت : پروفیل باز ( مقاطع u ,z ) (Profile) : پروفیلهای باز با بعد و ضخامت متنوع تولید می شوند . پروفیلهای باز مورد مصرف مصالح ساختمانی برای چارچوب درب از جنس چوب ، ام دی اف و قاب اطراف پنجره روی نمای بیرون ساختمان است . (Profile) پروفیل های باز با مقطع Z جهت سقف سالنهای بزرگ مانند سوله ، سالن ورزشی ، انبار و پارکینگ کاربردهای زیادی دارند.
موارد مصرف پروفیل
بخش عظیم پروفیل ها (Profile) برای ساخت در و پنجره های آهنی استفاده می شوند . پروفیل ها (Profile) در گروه های ا تا ۷ ( از لحاظ اندازه و مشخصات) تقسیم بندی می شوند و برای ساخت پنجره و چارچوب آن استفاده می شوند.
انواع پروفیلها (Profile) به شکل مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به جای نرده فلزی برای در و پنجره منازل ، کنار راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارها و زمینهای حصارکشی شده و نرده پیاده رو و خیابان به کار می روند.
در صنعت خودروسازی از انواع پروفیلها مانند پروفیل های قوطی مربعی و مربعی مستطیلی استفاده می شود.
پروفیل (Profile) قوطی مربعی در ساخت پایه میز و صندلی و همچنین برای پوشش سقف استفاده می شود .
پروفیلهای به شکل z در انواع سوله ها به کار میروند.
پروفیلهای نبشی و ناودانی در روش نورد سرد تولید میشوند .
پروفیل،قوطی،ساختمانی،گالوانیزه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

deltasanaat، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

deltasanaat
deltasanaat
آگهی: فروش انواع قوطی و پروفیل گالوانیزه
deltasanaat