برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا

فروش پیگمنت رنگی سنگ مصنوعی

فروش پيگمنت رنگي سنگ مصنوعي

سمنت پلاست را می توان در زمره سنگهای مصنوعی به شمار آورد. روش تولید این محصول بسیار شبیه به روش تولید موزاییک معمولی است ولی به دلیل تفاوتهای روش تولید و مواد اولیه متفاوت و مهمتر از همه کاربردهای گوناگون این محصول باتوجه به نوع قالب ها از جمله دیوارپوش و سنگ نما؛ با کمی اغماض می توان سمنت پلاست را سنگ مصنوعیدانست. سمنت پلاست با تغییر ساختار ملکولی سیمان و انجام واکنش پلیمریزاسیون و تشکیل شبکه زنجیره ای مستحکم به وجود می آید که این واکنش سبب کریستاله شدن سیمان و تشکیل شبکه بلوری در آن می شود و در نهایت محصول تولید شده به مقاومتی در حدود 3 برابر بتن می رسد. در این نوع سنگ می توان هر نوع طرح و رنگ دلخواه را به وجود آورد، نوع رنگ بندی این سنگ ها شامل رنگ های عمقی می باشد و به دور از هر روکش رنگی است.
وقتی پودرهای معدنی پرکننده با رزین مخلوط شوند چسب های پایه رزینی را شکل می دهند. این پودرها حاوی مواد معدنی و سنگی کاملاً خرد شده با جنس های متفاوت می باشند. به طور طبیعی، کربنات کلسیم برای سنگ های ترکیبی در سنگدانه های آهکی و سیلیس در سنگدانه های سیلیکاتی مورد استفاده قرار می گیرند.
با اضافه کردن رنگدانه ها و پیگمنت های رنگی می توان تنوع رنگی در محصولات سمنت پلاست را ایجاد کرد. رایجترین رنگدانه های مورد استفاده پیگمنت های طبیعی و معدنی است که به سادگی می توان آنها را از شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا تامین و استفاده کرد. کیفیت بالای پیگمنت های رنگی تولیدی این شرکت موجب افزایش دوام محصول مقابل اشعه ها و نورهای تابشی شدید و مواد شوینده می شود. به طور معمول بین 3 تا 5 کیلوگرم در هر مترمکعب برای رنگ کردن مخلوط سنگ مصنوعی استفاده می شود.
شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا انواع پودرهای معدنی و رنگدانه های طبیعی مورد استفاده در صنعت سمنت پلاست و تولید سنگ مصنوعی را تولید می کند. پودرهای کربنات کلسیم و سیلیس این شرکت به عنوان پرکننده در تولید سنگ مصنوعی استفاده می شود. رنگدانه های معدنی این شرکت شامل اخرا، امرا ، گل ماش ، دوده ، سبز ، آبی و سفید است که تنوع رنگی از قرمز ، قهوه ای ، زرد ، سیاه ، سبز ، آبی و سفید را ایجاد می کند. برای ثبت سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
http://immd.ir/%D8%B3%D9%85%D9%86%D8%AA- %D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D 8%B3%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%8 8%D8%B9%DB%8C/
09331118625
02332224502
02128421230

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
آگهی: فروش پیگمنت رنگی سنگ مصنوعی
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا