برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فایبر گلاس نوین ایده

frp مخازن اسید و مواد خورنده باعایق کاری فایبر گلاس

frp مخازن اسيد و مواد خورنده باعايق كاري فايبر گلاس

لاینینگ ایزولاسیون مخازن اسید با فایبرگلاس بزرگترین و تخصصی ترین مجری ایزولاسیون در کشور tanksFRP مقاوم در برابر خوردگی در سراسر جهان برای برنامه های کاربردی در کلر،اسید سولفوریک،اسید هیدروکلریک،انواع قلیاها, انواع بازها,تحول بیولوژیکی،کود،پتروشیمی،و مواد معدنی استفاده شده است. به طور کلی آنها با موفقیت در بسیاری از فرایندهای شیمیایی مانندجدایی،فیلترینگ،حل و فصل (رسوب)،استخراج و تقطیر،تبلور مجدد، خشک کردن، و جذب ازاین روش استقبال می کنند.
برای دیدن نمونه کارها اینجا را کلیک کنید
در شیمی پردازش صنعت (CPI) FRP مورد استفاده برای ساخت طیف کاملی از محصولات از جمله لوله ها، کانال ها، مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی، برج های جذب، مخازن استخراج با حلال، اسکرابر گاز، ستون واکنش بسته بندی شده، مخازن تحت فشار، مخازن واکنش فرآیند ، پشته، روند تجهیزات مهار، بسته بندی سیستم های پشتیبانی، مخازن بتنی ، و headers مورد استفاده قرار مگیرد.

هر محیط خدمات منحصر به فرد است و نیاز به توجه ویژه ای به ملاحظات فنی و مهندسی. ملاحظات ویژه مانند غلظت، دما، فشار، خلاء دارد و باید به آنها رسیدگی شود واطمینان حاصل شود که محصول ساخته شده بهینه سازی شده وبرای افزایش کارآیی آن را خواهد شد بسیاری از عناصر کاربردی مهم مانند انتخاب رزین و الیلف مناسب برای عایق نمودن واجرای تخصصی کارمورد بحث است.
فهرست کوتاه از برخی از برنامه ها ی FRP شیمیایی:

فسفات Diammonium
آمونیاک
پتاسیم هیدروکسید
اسید فسفریک
هیدروکلریک اسید
کلرین
هیپوکلریت سدیم

در برابر خوردگی معمولا یک دیوار سازه ای غنی ازالیاف شیشه و رزین ساخته که مانع از خوردگی و از بین رفتن مخزن می شود وآن یک لایه مهم است که باید به درستی طراحی و اجرا شود تا اطمینان حاصل شود که ایمنی و عملکرد محصول FRP مورد تایید است. شما همیشه باید در انتخاب رزین با یک تولید کننده رزین و یا تیم مهندسی خود صحبت کنید.

در میان بسیاری از محصولات است که می توان از FRP ساخت مخازن مقاوم در برابر خوردگی و عروق استفاده کرد . مخازن و عروق مقاوم در برابر خوردگی FRP به خوبی برای آنها مقرون به صرفه بودن، چرخه طول عمر، خواص عایق الکتریکی، نسبت بالای قدرت به وزن، ثبات ابعادی، و انعطاف پذیری طراحی خود شناخته شده است. علاوه بر این، عملکرد مقاومت در برابر خوردگی از FRP زمانی که با آلیاژهای سنتی و یا مشترک فلز مانند فولاد ضد زنگ ۲۲۰۵ و آلیاژ C-2706 در مقایسه استثنایی است. این در مواد شیمیایی رایج محیط های FRP خدمات پردازش خوبی در میان اسیدهای بسیاری دیگر انجام و در اسید هیدروکلریک و سولفوریک صادق است.
FRP در برابر خوردگی مخزن مقاوم در برابر و عروق پردازش برنامه های کاربردی شیمی
مخازن:

Electrowinning
سوخت
ابکاری فلزی
بهبود
بازسازی
ذخیره سازی
انتقال
ضایعات
اب رو

مخازن:

– مخازن استخراج با حلال
– مخازن واکنش فرآیند
– مخازن تحت فشار مخازن ذخیره آب بتنی

هنگامی که عایق FRP به درستی انجام گیرد می تواند قابلیت هایی با درجه حرارت بالا بسیار عالی و مقاومت در برابر حلال ارائه کنند و این امر بسته به انتخاب رزین و طراحی دیگر عوامل ویژگی های منحصر به فرد دارد . به طور کلی، FRP مقاومت در برابر بسیاری از اسیدهای، قلیایی و مواد شیمیایی اکسید کننده است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فایبر گلاس نوین ایده، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

فایبر گلاس نوین ایده
فایبر گلاس نوین ایده
آگهی: frp مخازن اسید و مواد خورنده باعایق کاری فایبر گلاس
فایبر گلاس نوین ایده