برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت آرمان نگار اسپادان

آرمان نگار اسپادان ارائه‌دهنده خدمات مدیریتی و مهندسی

آرمان نگار اسپادان ارائه‌دهنده خدمات مديريتي و مهندسي

شرکت آرمان نگار اسپادان(آرنا) با سابقه 10 سال فعالیت در زمینه مشاوره مهندسی صنایع و مدیریت اکنون از شرکت‌های برجسته استان اصفهان به شمار می‌آید. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین رشته‌های مختلف علی‌الخصــوص مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان، توانسته در مدتی کوتاه، در زمینه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، ارزیابی عملکرد، کنترل پروژه، مدیریت کیفیت، برنامه‌ریزی تولید، برگزاری دوره‌های آموزشی و دیگر حوزه‌های مرتبط با صنایع پروژه‌های موفقی را به انجام برساند که از آن جمله می‌توان به همکاری با شهرداری اصفهان، جهاد دانشگاهی، صنعت سنگ، فولادمبارکه و شرکت پگاه اصفهان اشاره نمود. از مهمترین افتخارات این شرکت اخذ لوح زرین هفتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با موضوع سامانه مدیریت راهبردی می‌باشد. شایان ذکر است با اعتقاد به" نوآوری، تجدیدساختار و خلق بازار، راهی به سوی تقاضای نامتناهی" توسعه و بهبود مستمر خدمات و محصولات، در دستور کار تمامی سطوح شرکت قرار دارد.
از مطرح‌ترین مشتریان شرکت می‌توان به شرکت فولاد مبارکه، فولاد توان آور آسیا، گروه روشنایی گلنور، شهرداری اصفهان، شرکت پگاه اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و ... اشاره نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به آدرس سایت www.arnacorp.org مراجعه نمایید یا با شماره 09194096509 تماس حاصل فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت آرمان نگار اسپادان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت آرمان نگار اسپادان
شرکت آرمان نگار اسپادان
آگهی: آرمان نگار اسپادان ارائه‌دهنده خدمات مدیریتی و مهندسی
شرکت آرمان نگار اسپادان