برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت طب کالای نوژان

دستگاه لایه بردار پوست-سالنی و خانگی

دستگاه لايه بردار پوست-سالني و خانگي

تولید و عرضه دستگاه میکرودرمی پوست مدل های متنوع سالنی و خانگی تنها دستگاه های موجود در این حرفه که دارای مجوز از اداره استاندارد و تجهیزات پزشکی کشور ایران می باشد:

دستگاه پیلینگ مکانیکی پوست رفع کننده چین و چروک پوست و رفع لک صورت بصورت دائم و ماندگار.میکرودرم ابریژن روشی طبیعی و بی خطر که بدون درد خونریزی و یا عارضه پوستی چین و چروک ، اسکار و لک ها را رفع می کند.بطوری که دقایقی بعداز استفاده فرد صورت خود را شسته و می تواند به مهمانی برود.
چرا این روز ها استفاده از میکرودرم ابریژن -دستگاه پیلینگ مکانیکی پوست و یا رفع کننده طبیعی لک و چروک پوست - متداول شده است و استفاده از آن بسرعت افزایش می یابد؟
یکی از دلایل آن بدون عارضه بودن و بدون درد بودن آن است.دوم به زمان زیادی جهت درمان نیاز ندارد بطور مثال هفته ای یکبار و آن هم به مدت سی دقیقه و یا هفته ای دوبار (هر سه روز یکبار)که جمعاً یک ساعت در طول هفته می شود.سوم اینکه اثر ماندگار و همیشگی دارد و پس از هر بار استفاده بهتر و بهتر می شوید.بطور مثال در جلسه اول قدری بهتر و زیباتر بنظر می رسید و تقریبا بعد از شش هفته به نتایج عالی می رسید و این نتایج با شما برای همیشه باقی می مانند.بعد از شش هفته چروک های عمیق کم عمق شده و چروک ها و خطوط سطحی و جای اسکار و لک ها از بین می روند.همچنین برای رسیدن به نتایج بهتر می توانید به همین شکل ادامه دهید.
خوشبختانه امروزه این دانش در سراسر جهان انتشار یافته است.جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در موتور جستجوی گوگل واژه های زیر را جستجو فرمایید:

microdermabrasion before and after
به این ترتیب می توانید تصاویر قبل و بعد از استفاده از دستگاه های میکرودرم ابریژن را مربوط به اکثر نقاط جهان مشاهده فرمایید.

کاربرد های این دستگاه بطور کلی:
جوانسازی پوست با حدود 10 سال جونتر قبل از درمان ، رفع شل شدگی و افتادگی پوست ، رفع جای جوش سر سیاه وسر سفید ، رفع چین و چروک پوست ، رفع جای جوش و آکنه ، رفع جای سوختگی ، رفع جای خراشهای روی پوست ، رفع اسکار ، رفع لک ها ی ناشی از حاملگی ، رفع لک های پیری ، رفع چین و چروک گردن ، رفع آثار آفتاب سوختگی و رفع کک و مک از پوست صورت و بدن.
اکنون شرکت طب کالای نوژان اولین شرکت پیشرو در تولید دستگاه های میکرودرم ابریشن با تکیه بر دانش پزشکان و مهندسین خود توانسته است این دستگاه ها را به شیوه ای عالی جهت مصارف خانگی و کلینیکی طبق استاندارد های جهانی و به تایید اداره تجهیزات پزشکی کشور در مدل های متنوع طراحی و تولید نماید.
مدل ها بترتیب زیر می باشند:

* دستگاه میکرودرم ابریژن مدل TebMax TKN 160 با قدرت و دبی فوق العاده و کاربرد کلینیکی و پزشکی
دستگاه میکرودرم ابریژن مدل x18 با کاربرد کلینیک و بصورت الماسه ، پودری ، اندرمولوژی

*دستگاه میکرودرم ابریشن- ابریژن - مدل x16 با کاربرد خانگی و بصورت الماسه ، پودری ، اندرمولوژی

گارانتی 2 ساله کلیه دستگاه های میکرودرم و خدمات پس از فروش بصورت مادام العمر توسط شرکت سازنده

شماره دفتر فروش شرکت:
09196218617-02188923680

نحوه فروش:با مراجعه مستقیم به درب شرکت می توانید خرید کنید و یا با شماره های شرکت تماس گرفته و سفارش دهید ، ظرف حداکثر سه روز در هرکجای کشور که باشید می توانید این دستگاه را دریافت کنید.
*فروش بصورت نقد و اقساط بدون محاسبه سود
*گارانتی کامل و 10 سال خدمات پس از فروش
*آموزش استفاده از دستگاه زیر نظر پزشک پوست و زیبایی و کاملاً رایگان
شرکت طب کالای نوژان تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات پزشکی
جهت دیدن دستگاه ها می توانید به سایت شرکت مراجعه فرمایید
www.microdermabrasion.ir
***
سایر تجهیزات پزشکی که توسط شرکت طب کالای نوژان عرضه گردیده است:
--دستگاه الکترولیز رفع کننده موهای زائد بصورت دائم و همیشگی -- جهت استفاده ی حرفه ای--

--دستگاه RF
--دستگاه هیدرودرمی
-درماتوسکوپ (جهت تشخیص زود هنگام ضایعات پوستی)
محصولات فوق را نیز می توانید در این وبسایت ملاحظه فرمایید:
www.tebmax.ir
www.microdermabrasion.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت طب کالای نوژان، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت طب کالای نوژان
شرکت طب کالای نوژان
آگهی: دستگاه لایه بردار پوست-سالنی و خانگی
شرکت طب کالای نوژان