برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسینی

ژل خالص کرایولیپولیز، کول تک

ژل خالص كرايوليپوليز، كول تك

ژل خالص آنتی فریز کول تک
کاربردهای ژل آنتی فریز خالص کولتک:
1-جهت ایجاد صرفه جویی در اقلام مصرفی کلینیک، گاهی اوقات می‌توان از پد کرایوی که در یک قسمت از بدن بیمار مورد استفاده قرار گرفته است با اضافه کردن چند گرم ژل آنتی فریز خالص مجدد از همان پد در ناحیه دیگر از بدن بیمار استفاده کرد.
2- اگر بنا به هر دلیلی پراب کرایو از بدن بیمار جدا شد، اپراتور می تواند جهت اطمینان از ایجاد نشدن اثر سوختگی بر روی پوست بیمار به جای تعویض پد به صورت کامل، فقط چند گرم ژل آنتی فریز خالص به پد موجود اضافه می‌کند و مانع از ایجاد هزینه اضافی شود.
3-با توجه به اینکه در اکثر دستگاه‌های کرایولیپولیز موجود در کشور، کیفیت سنسورها موجود در دستگاه، خیلی قابل اعتماد نیستند بهترین اقدام جهت ایجاد رضایت مشتری و جلوگیری از ایجاد هر گونه سوختگی در حین عمل کرایولیپولیز این است که بعد گذشت 40 دقیقه از عمل کرایو پروب ها را از بدن بیمار جدا کرده و در زیر قسمت‌های فلزی هندپیس مقداری ژل خالص اضافه کنیم و مجدد پروب را وصل کنیم که این موضوع باعث اطمینان از عدم سوختگی و همچنین جوابگیری بهتر از عمل کرایولیپولیز می‌شود.
4-با توجه به اینکه دستگاه های کرایو از چندین هندپیس با سایزهای مختلف برخوردار هستند بعضی از کلینیک‌های علاقه‌ای ندارند از پدها با سایزهای متعارف موجود در بازار استفاده کنند و می‌خواهند خودشان سایز پد و میزان ژل را تعیین کنند. برای این منظور می‌توانند ژل خالص کرایولیپولیز و همچنین پارچه پد را در اختیار کلینیک قرار داد و خود کلینیک با توجه به سایز هندپیس و موضعی که نیاز به انجام کرایو دارد، اندازه پارچه و میزان ژل را تعیین کند.
مشخصات ژل خالص کرایولیپولیز کول تک:
1-ژل خالص کرایولیپولیز کول تک دارای غلظت بسیار زیاد و تا دمای منفی 40 درجه مقاوم می‌باشد.
2- هر بطری حاوی یک کیلوگرم ژل خالص کول تک می باشد.
3- قیمت هر بطری 620000 تومان
شماره تماس جهت مشاوره: 6519-603-0922

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسینی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

حسینی
حسینی
آگهی: ژل خالص کرایولیپولیز، کول تک
حسینی