برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سلامت ماندگار

صندلی ماساژور بن کر Boncare k18

صندلي ماساژور بن كر Boncare k18

برای داشتن یک ماساژ حرفه ای در خانه، صندلی ماساژ می تواند گزینه ای قابل توجه باشد. در این بین صندلی ماساژور بن کر Boncare K18 تحت لیسانس کشور انگلستان است که با داشتن فناوری های نوین در راستای ماساژ و طراحی زیبا در رنگ های مختلف، محصولی ویژه به حساب می اید. صندلی ماساژور بن کر Boncare K18 دارای ابعادی به طول 145، عرض 93 و ارتفاع 125 سانتی متر با وزن 130 کیلو گرم است. این محصول دارای 5 نوع عملکرد ماساژ دستی (تنظیم شدت و سرعت) و 5 نوع عملکرد ماساژ اتوماتیک است که به طور کلی همه قسمت های بدن به مانند: گردن، شانه، کمر، نشیمنگاه، دست ها، پاها و حتی کف پاها را از طریق تکنیک های گوناگون ماساژ از جمله: ماساژ ریلکسی (آرامش بخش) ورز دادن، مشت زدن و کوبیدن را از طریق غلتک های (گوی) قرار گرفته در قسمت های مختلف صندلی انجام می دهد. این غلتک های ماساژ L شکل را به طول 120 سانتی متر و با دقت بسیار بالا جهت رسدن به عمق بافت ها و ماهیچه را بر عهده دارند، این قابلیت به نام ماساژ سه بعدی شناخته می شود.

از ویژگی های استثنایی K18 می توان به عملکرد Zero Gravity (گرانش صفر) اشاره کرد، در این عملکرد بدن فرد احساسی شبیه حالت بی وزنی فضانوردان را تجربه می کند که حاصل آن آرامشی وصف ناشدنی برای فرد است. از مزایای این صندلی ماساژور می توان به قسمت ماساژ پاها با قابلیت متناسب شدن با طول پاهای فرد به عنوان یک نقطه کانونی در بدن برای احساس آرامش و بر طرف کردن خستگی اشاره کرد.

در زمان استفاده از صندلی ماساژور بن کر Boncare K18 می توان از قابلیت اتصال به بلوتوث نیز جهت پخش موسیقی از طریق بلند گوهای نصب شده بر روی صندلی در حین ماساژ و گوش فرا دادن به موزیک لذت برد. برای برخورداری راحت از تمامی عملکرد ها، صندلی دارای ریموت کنترل برای انجام تنظیمات دلخواه است. صندلی ماساژور K18 با طراحی گیرا، زیبا و در عین حال با دارا بودن عملکرد های ویژه و منحصر به فرد توانسته به یکی از کامل ترین صندلی ماساژور های ساخته شده تاکنون تبدیل شود.
همچنین Boncare K18 با برخورداری از 64 کیسه هوا برای بخش های گوناگون بدن به مانند: سرشانه، کمر، دست، نشیمنگاه و ساق پا که با باز و بسته شدن و ایجاد فشار، اقدامات ماساژ ریلکسی را به خوبی انجام می دهد. در زمان استفاده از دستگاه و انتخاب نوع عملکرد دستی یا اتوماتیکی، غلتک ها در کنار کیسه های هوا شروع به کار می کنند که با داشتن قابلیت اسکن بدن، خود را با ابعاد و توده بدنی فرد منطبق کرده و ماساژی هوشمند جهت تشخیص شدت و قدرت فشار را بر حسب نوع بدن فرد فراهم می کند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سلامت ماندگار، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

سلامت ماندگار
سلامت ماندگار
آگهی: صندلی ماساژور بن کر Boncare k18
سلامت ماندگار