برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آریاطب

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز، بای پپ ، سی پپ و ونتیلاتور

تعمير دستگاه اكسيژن ساز، باي پپ ، سي پپ و ونتيلاتور

دستگاه اکسیژن ساز:
دستگاه اکسیژن ساز یا همان غلیظ کننده اکسیژن یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل پزشکی خانگی می باشد که اکسیژن مورد نیاز بیماران را (بیمارانی که سطح اکسیژن خون شان پایین است) با غلیظ کردن هوای محیط به اکسیژن خالص به طور مستمر تامین می کند.
هوایی که ما تنفس می کنیم شامل ۷۸% نیتروژن و ۲۱% اکسیژن و ۱% گازهای دیگر می باشد. دستگاه اکسیژن ساز با کمپرس کردن هوای داخل اتاق به مخازن زﺋولیت، نیتروژن موجود در آن را تحت شرایطی خاص (بر اساس اصل جذب سطحی نوسانی در فشار مشخص) جدا کرده و اکسیژن خالص مدیکال (پزشکی) بالای ۹۵% را در اختیار بیمار قرار می دهد.
اغلب پزشکان مقدار اکسیژن مورد نیاز بیماران را با واحد لیتر در دقیقه (L/m (Liter Per Minute در نسخه بیماران تجویز می کنند.
اکسیژن ساز ثابت یا به اصطلاح اکسیژن ساز خانگی در ظرفیت های ۳ و ۵ و ۸ و ۱۰ لیتر در دقیقه تولید و عرضه می گردند (منظور از ۳ یا ۵ لیتر در دقیقه، ماکزیمم حجم و فلوی تولیدی دستگاه اکسیژن ساز می باشد) که اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم پیوسته یا Continuous تولید می کنند. با توجه به اینکه اکثر اکسیژن سازهای خانگی چرخ دارند جابجایی آنها از اتاقی به اتاق دیگر به راحتی امکان پذیر می باشد. همچنین بیماران می توانند با استفاده از سوند اکسیژن های بلند به راحتی در منزل تحرک داشته باشند.
تعمیر و خرید و فروش انواع بای پپ، سی پپ و ونتیلاتور.

با تشکر از همراهی شما
آریا طب کرج
تماس با ما :
09195972860 مهندس آزاد پور

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آریاطب، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

آریاطب
آریاطب
آگهی: تعمیر دستگاه اکسیژن ساز، بای پپ ، سی پپ و ونتیلاتور
آریاطب