برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت ویتا طب کوشا

فروش دستگاه hplc برای آنالیز ویتامین D3

فروش دستگاه hplc براي آناليز ويتامين D3

تشخیص و اندازه‌گیری بسیاری از داروها، اسیدهای آمینه، ویتامینه و ... با روش HPLC از حساسیت ، دقت و صحت بالائی برخوردار می‌باشد و به عنوان روش مرجع برای تشخیص و اندازه گیری آنها می‌باشد.دستگاه HPLC همچنین برای اندازه‌گیری بسیاری از داروها از قبیل فنوباربیتال ، کاربامازپین،والپرات سدیم،لاموتریژین ، گاباپنتین و... اسیدهای آمینه از قبیل فنیل آلانین،تیروزین و ... با استفاده از نمونه پلاسما، ادرار و لکه خونی خشک شده (DBS ) و نیز اندازه گیری کاتکول آمین‌ها نظیر اپی نفرین،نوراپی نفرین،دوپامین قابل استفاده می باشد.

روش مرجع جهت سنجش ویتامین D روش LC-MS/MS است که ویتامین D2، D3 و D3 epimer را به طور جداگانه اندازه‌گیری نموده و جمع آنها را به عنوان ویتامین D توتال گزارش می‌کند
این روش توسط آزمایشگاه مواد غذایی در (CDC) و همچنین آزمایشگاه ملی در انگلستان جهت سنجش ویتامین D در بررسی‌های مربوط به سلامت و تغذیه بکار گرفته می‌شود. توانایی این روش در اندازه‌گیری هر سه فرم ویتامین D که در سنین مختلف وجود دارند مزیتی جهت انتخاب آن محسوب می‌گردد.این روش بسیار کاربر و از نظر فنی پیچیده است.
روش HPLC می‌تواند 25- هیدروکسی ویتامین D2 و D3 را اندازه بگیرد. روش HPLC به شکل کیت توسط کمپانی‌های هیتاچی و Fisher Scientific عرضه شده است. در این کیت‌ها سنجش ویتامین D کم‌زحمت‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.
روش‌های کروماتوگرافی جدیدتری جهت ارتقاء حساسیت، ساده کردن مراحل انجام و سنجش همه اشکال متابولیت‌های ویتامین D عرضه شده است؛ بعنوان مثال در روش LC-MS/MS همه اشکال ویتامین D شامل ویتامین D2، D3 و 25- هیدروکسی ویتامین D بطور همزمان در سرم اندازه‌گیری می‌شود. در این روند از یک روش آشکارسازی یونیزاسیون بنام (APPI) Atmospheric Pressure Photo Innization جهت افزایش حساسیت استفاده شده است. در مقایسه با سایر روش‌های LC که مستلزم مرحله تغلیظ می‌باشند این روش ساده‌تر است
روش‌های LC-MS می‌توانند ویتامین D2 و D3 را از هم جدا کرده و اندازه‌گیری نمایند اما بیشتر روش‌های ایمونواسی قادر به این کار نیستند. برحسب میزان ویژگی آنتی‌بادی در روش ایمونواسی برخی از روش‌های ایمونواسی تنها یک فرم ویتامین D را اندازه می‌گیرند. کیت Diasorin هر دو فرم را بطور یکسان اندازه می‌گیرد و بقیه کیت‌ها در سنجش D2 و D3 مقادیر مختلفی واکنش متقاطع دارند.

مزایای دستگاه HPLC نسبت به بقیه روش ها:

استفاده از روشHPLC بسیار آسان است.
مدت زمان لازم برای آنالیز بسیار اندک است.
در سیستمHPLC دو فاز ثابت و متحرک با مکانیسم رقابتی عمل می کنند که این امر موجب انجام آنالیزهای دقیق می شود.
در این روش برای هر گروه از ترکیبات خاص، دتکتورهای انتخابی ویژه وجود دارد که کمیت و کیفیت آنالیز را به بهترین صورت ممکن افزایش می دهند.
ترکیبات آلی ناپایدار و غیر فرار به سادگی تحت آنالیز قرارمی گیرند.
جداسازی، خالص سازی و شناسایی پروتئین ها و ترکیبات آلی بویژه ترکیبات دارویی با این روش به خوبی انجام می گردد.
آنالیز کمی با حساسیت و دقت زیادی امکان پذیر است.
تعیین ساختار پلیمرها
مقایسه ساختار پروتئین های مختلف
هرگونه ناخالصی با قطبیت های مختلف، قابل تشخیص است.
وجود ناخالصی هایی با وزن ملکولی بسیار بالا قابل تشخیص است.
وجود آب در نمونه های آزمایشی مشکلی در طی آنالیز بوجود نمی آورد.
ملکولهای آب دارای پیوند هیدروژنی قابل ارزیابی است.
سهولت تجدید پذیری(Reproducibility) از مزیت های عمده سیستم HPLC محسوب می شود



جهت دریافت کاتالوگ محصولات و قیمت روز با بخش فروش شرکت ویتا طب تماس حاصل فرمایید

تماس: 02122277131-02122919474-02166714383
همراه:09199060602
فکس: 02122919474
ایمیل:sales2@4lab.ir
وبسایت: www.4lab.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت ویتا طب کوشا، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

شرکت ویتا طب کوشا
شرکت ویتا طب کوشا
آگهی: فروش دستگاه hplc برای آنالیز ویتامین D3
شرکت ویتا طب کوشا