برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد امانی

فروش نخ لیفت کاگ خاردار pdo برند کره ای

فروش نخ ليفت كاگ خاردار pdo برند كره اي

تجهیزات پزشکی مانیا طب توزیع کننده انواع نخ های لیفت در ایران می باشد که این شرکت خود را متعهد می نماید که بهترین برند نخ لیفت را تهیه کند و با بهترین روش توزیع و با قیمت مناسب محصولات نخ لیفت را به دست مصرف کننده ها برساند .

درصورت نیاز به مشاوره یا خرید نخ لیفت می توانید با کارشناسان ما با شماره 09126668608 تماس حاصل نمایید .


انواع مدل نخ برای لیفت

نخ مونو:

قبل از فروش نخ لیفت خوب است بدانید که نخ بدون دندانه و صاف مونو جهت به وجود آوردن استحکام ، سفتی و بازسازی پوست با شکل و ترتیب تورمانند در زیر پوست قرار می گیرند.بعد از آغاز تولید کلاژن و الاستین در پیرامون این نخ ها ، استحکام و سفتی و قوام پوست صورت افزایش می یابد. نواحی مورد درمان این نوع نخ ها معمولاً پیشانی ، اطراف چشم ها ، شلی پوست گردن می باشد. نخ های مونو اثر چشمگیری در لیفت پوست ندارند و بیشتر سبب سفت شدن و قوام پوست خواهند شد ، از این رو جهت بازسازی و تقویت کلی پوست می بایست به همراه نخ های خاردار به کار گرفته شوند.

نخ پیچ دار یا اسکرو :

این نوع نخ ها به شکل یک یا دو نخ درهم پیچیده در اطراف یک سوزن طراحی شده اند. نخ های پیچ دار اثر چشمگیری در حجم دهی به نواحی فرورفته پوست خواهند داشت. نخ های مولتی اسکرو یا تورنادو دو نخ در هم تنیده از اثربخشی بیشتر و موثرتری در مقایسه با نخ های اسکرو برخوردارند. نخ های پیچ دار اغلب جهت کشیدن کلی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

نخ خاردار :

به طور کلی نخ های خاردار قابل جذب همان نخ های مونو می باشند با این تفاوت که این نخ ها دندانه هایی جهت گیر کردن به نواحی زیرین پوست دارند و احتیاجی به نقاط ثابت کننده نخواهند داشت. نخ های خاردار جهت برطرف کردن خطوط اخم ، خطوط فک و چانه ، خطوط ماریونت ، رفع ترک های پوستی و لیفت شکم و باسن کاربرد دارند. این نخ ها ساخت و ساز کلاژن ، فیبروبلاست را به شدت تحریک و سبب سفت شدن و کشیدن پوست صورت می شوند.

نخ سیلوئت

جنس نخ لیفت سیلوئت از اسید پلی لاکتیکی قابل جذب می باشد که به شکل مخروطی دوطرفه است. بعد از قرارگیری این نخ در زیر پوست ، تولید کلاژن آغاز و همین سبب سفتی ، قوام ، لیفت و بازسازی بافت پوست می شود. از نخ سیلوئت جهت برطرف کردن خطوط اخم ، خطوط فک و چانه ، خطوط ماریونت بهره می گیرند. تاثیرات به کارگیری این نخ سریعاً پس از استفاده قابل رویت خواهد بود و ماندگاری آن بیشتر از ۱۸ ماه می باشد.

نخ امبرینگ :

این نوع نخ قابل جذب و سازگار با بدن بوده و در فرایند لیفت پوست با نخ به کار گرفته می شود. نخ لیفت امبرینگ جهت کشیدن پوست صورت ، شکم و سینه قابل استفاده است. نتایج ایجاد شده با استفاده از این نخ چشمگیر بوده و با تولید رشته های کلاژن سبب تسریع عمل کشیده شدن پوست خواهد شد.

فروش نخ لیفت کاگ cog thread lift یکی نخ لیفت است که برای جوانسازی استفاده می شود. فروش نخ لیفت کاگ حتما باید با مشاوره خرید نخ کاگ همراه باشد. اگر پزشک هستید و قصد خرید نخ کاگ دارید، می توانید با مشاور فروش نخ کاگ ما تماس حاصل نمایید.


فروش نخ لیفت کاگ و همچنین pdo هر کدام کاربردهایی برای لیفت صورت و همچنین جوانسازی دارد.

جهت کسب اطلاعات در مورد فروش نخ کاگ و همچنین مشاوره در مورد بهترین مارک نخ لیفت صورت می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.02166174826

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد امانی، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ ماه پیش به روز شده.

محمد امانی
محمد امانی
آگهی: فروش نخ لیفت کاگ خاردار pdo برند کره ای
محمد امانی