برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسینیان

سرویس و تعمیر کولر آبی خیابان فاطمی

سرويس و تعمير كولر آبي خيابان فاطمي

سرویس و تعمیر کولر آبی خیابان فاطمی
سرویس و تعمیر کولر آبی میدان و خیابان فاطمی ( جهاد) , میدان گلها و محدوده اطراف.
نصب , لوله کشی و سیم کشی کولر آبی , تعویض پوشال کولر, نظافت , روغن کاری و سرویس کولر آبی , عیب یابی و رفع عیب کولر آبی , تعویض موتور کولر , پمپ آب کولر, یاتاقان, سیم کشی و لوله کشی کولر آبی , تعویض پوشال کولر آبی , دینام , پمپ , شناور , تسمه , تعویض یاتاقان کولر آبی , میل شفت , فولی , پروانه حلزونی , برزنت , کلید کولر و …
در صورت کار نکردن کولر آبی ؛ چند علت میتواند وجود داشته باشد. ایراد در سیم کشی و یا اتصالی برق کولر آبی کهباید چک شود که برق به موتور کولر میرسد یا خیر .

سوختن یا نیم سوز شدن موتور کولر نیز میتواند ,یکی دیگر از دلایل کار نکردن کولر ابی باشد. ایرادات فوق همه جزو اشکالات الکتریکی هستند ,اما ممکن است مشکل از قطعات مکانیکی باشد.

انتقال نیرو از موتور کولر به دمنده کولر توسط قطعات صورت میگیرد که ممکن است هرکدام از اینها اگر نقصی در عملکرد داشته باشند , کولر آبی با مشکل مواجه میشود. یاتاقان کولر , شفت , پروانه , تسمه و سایر قطعات از این جمله هستند.
همان گونه که میدانید کولرهای آبی, کولرهای تبخیری هستند که با ایجاد محیطی خنک در داخل اتاقک کولر و پرتاب هوای خنک توسط پروانه به داخل کانال , محیط را خنک سازی میکنند. کولر آبی جدا از سایز و اندازه از نظر محل قرارگیری خروجی باد کولر , به کولرهای معمولی یا بغل زن و کولرهای بالازن تقسیم بندی میشوند. کولرهای معمولی از یک کانال کناری خروجی باد داشته و کولر بالا زن از سقف خود خروجی باد دارد که برای اماکن خاص نصب میشود.

کولرهای آبی در ایران اغلب در پشت بام و یا بعضا در بالکن و در طبقات پایین ساختمان های بلند در حیات نیز قابل نصب هستند. برای نصب کولر آبی در پشت بام و سایر نقاط نیاز به یک کانال سازی وجود داریم که بایستی در هنگام ساخت ساختمان پیش بینی لازم شده باشد. در برخی واحدهای آپارتمانی بزرگ به دلیل اینکه ممکن است یک کولر جوابگوی خنک سازی نباشد, اقدام به نصب دو کولر آبی یا بیشتر در آنجا میکنند. این اتقاق بیشتر برای واحدهای 150 متری به بالا افتاده و البته در حال حاضر با ورودی سیستم های برودتی دیگر مانند کولر گازی و داکت اسپلیت کمتر شاهد نصب کولر آبی در واحدهای بسیار بزرگ آپارتمانی باشیم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسینیان، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

حسینیان
حسینیان
آگهی: سرویس و تعمیر کولر آبی خیابان فاطمی
حسینیان