برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
خجسته

ژل مناسب برای هایفو چیست؟

ژل مناسب براي هايفو چيست؟

ژل مناسب برای هایفو تراپی و لیفت یا RF چه ویژگی هائی باید داشته باشد؟
با توجه به اینکه دستگاه هایفو از امواج اولتراسوند و ایجاد نقطه کانونی گرمائی، استفاده می کند، لذا کمی التهاب بعد از هایفوتراپی وجود دارد. پس ژل مناسب باید ژلی باشد که التهاب ها را به حداقل برساند.
هدف از هایفوتراپی غالبا لیفت و سفت سازی است لذا ژل مورد نظر می بایست، انواع ویتامین های E و C را داشته باشد.
مراجعه کنندگان انتظار دارند که به صورت آنی بلافاصله بعد از درمان، اثرات قابل مشاهده در صورت خود ببیند (لذت فوری)؛ در صورتی که ژل مورد استفاده، خواص هیدراته کردن و مرطوب کنندگی داشته باشد، پوست بعد از هایفوتراپی، لطافت و شادابی مناسبی می یابد و رضایت فوری مراجعه کننده، قابل مشاهده خواهد بود. این موضوع مراجعه مجدد بیماران را تضمین خواهد کرد.
استفاده از ژل اولتراسونیک، نیز امکانپذیر است اما استفاده از هیدروژل به طور حتم ویژگی منحصر به فرد، برای آن مراکز زیبائی خواهد بود. به کار بردن این ژل، در مورد لیزر یا هایفو و ... برای ناحیه صورت، اثرات چشمگیری خواهد داشت.
کاربرد ژل اولتراسونیک: در تمامی مواردی که با لیزر، دستگاه هایفو، هیدرودرمی و ... کار می شود، قابل استفاده است.
کاربرد لیزر ژل: تمامی اندیکاسیون های ژل اولتراسونیک را داراست بعلاوه اینکه آبرسانی قوی است و برای لیزر رفع موی زائد و نیز دستگاه های لاغری (مانند RF، کویتیشن، LPG و ...) گزینه ویژه محسوب می شود.
کاربرد هیدروژل: تمامی اندیکاسیون های لیزر ژل و نیز ژل اولتراسونیک را داست؛ علاوه بر آنها، در لیفت، رفع چین و چروک، لاغری، سفت کردن پوست و ... نتایج بسیار خوبی به دنبال دارد. برای لیزر، هایفو، جوانسازی و به طور کلی کارهائی که در ناحیه صورت است، حتما استفاده شود؛ نتایج ممتازی بدست می آید.

برای خرید ژل کرایولیپولیز، نیز با ما تماس بگیرید: 09380669217

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

خجسته، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

خجسته
خجسته
آگهی: ژل مناسب برای هایفو چیست؟
خجسته