برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سید حسین حسینی

شرکت پدیده نمک گرمسار

شركت پديده نمك گرمسار 09120811829

((شرکت نمک پدیده گرمسار))
Padideh garmsar salt co
معرفی مجموعه نمک پدیده گرمسار
مجموعه" نمک پدیده گرمسار"،بادراختیار داشتن تولیدات نه کارخانه (آذرخش - کیان نمک 1- کیان نمک2 - باغستان - نگین محمد- نگین فجر - سرهنگی - سرزمین خورشید – بلورین – ماهان ( و دو معدن>> ساقی> توکل از بزرگترین معادن سنگ نمک خاورمیانه با بالاترین درصد خلوص 98/5 درصد تا 99/2 درصد) امکان تولید وتامین انواع نمکهای خوراکی وصنعنی به میزان درخواست مشتریان در کمترین زملن وبا حداقل هزینه را دارا می باشد و با ثبت شرکت" نمک پدیده گرمسار"فعالیت خودرا در حوزه شرکتی با کادری مجرب گسترش داده است .
این مجموعه هم چنین با افتخار اعلام می دارد که محصولات خودرا تاکنون به چندین کشور از جمله امارات متحده عربی ، قطر، کویت،صعودی،عراق ، افغانستان ،گرجستان و.....صادر نموده است .
این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان نمک محصولات خود شامل نمکهای صنعتی ، نمک حفاری،نمک خوراکی وبهداشتی را به مشتریان خود در صنایع مختلف از جمله شرکت های حفاری،شیلات،دباغی ها،سیمان سازی ،اسید سازی ها،تصفیه خانه ها، راه وترابری ها،سرم سازی ها،کارخانجات مواد غذایی،شهرداری ها،کارخانجات تولید کننده مواد آرایش وبهداشتی و....عرضه نموده است واینک آمادگی لازم جهت همکاری بمنظور تامین نمک مورد نیاز دیگر سازمانهارا برخوردار می باشد.
مجموعه"نمک پدیده گرمسار"علاوه برنمک های صنعتی وخوراکی ،سنگ وپودر باریت، بنتونیت،منیزیت، سلیس و فروبال که کاربردهای گسترده ای درصنایع گوناگون از جمله رنگ سازی ،شیشه سازی ،حفاری چاههای نفت ،کاغذسازی ،پلاستیک ولاستیک سازی،سرامیک سازی ، تولید موادآرایشی ، جواهرسازی و...رادارد.دربالاترین عیار موجود درکشور(4/02)،دراحجام درخواستی تامین می نماید.
جهت استحضارمدیریت مجموعه حوزه های فعالیتهای متعددی بجز موارد بالا داشته که اعمی از فعالیتها ولیست تعدادی از شرکتهای داخلی وخارجی که با واسطه ومستقیما از این مجموعه خدمات داشته اند را به شرح زیر معرفی می نماید :

فعالیتهای مدیریت مجموعه نمک پدیده گرمسار:
1- تامین انواع نمک
- شرکت آهاران گروه شرکت نفت
- شرکت پودرسازان گروه شرکت نفت
- شرکت MI شرکت نفت
- شرکت ویسترلینگ شرکت نفت
- شرکت گروه کیمیا پودر اران
- شرکت سایروس شرکت نفت
- شرکت باریت فلات دلیجان
- شرکت نفت عراق از طریق بازارچه مرزی شلمچه
- صادرات به گرجستان جهت نمک های جاده ای
- صادرات به امارات از طریق گمرک میناب وگمرک بندر لنگه
- صادرات به افغانستان از طریق گمرک یزدان ومیل 73،78،دوقارون به دفتر نمایندگی در بازارچه مرزی
- صادرات به عراق از مرز مهران به دفتر نمایندگی کارخانه در بازارچه مرزی
- صادرات به عراق از مرز پرویز خان غالبا شرکت نفت و غیره..........
2- همکاری در زمینه خرید و فروش باریت با مشتریان
انواع محصولات تولیدی مجموعه:
1- نمک صنعتی ( نمک صدفی120 و130)
این نوع نمک دراصل آخرین وکوچکترین سایز دانه بندی قبل از نمک پودری یا نمک نرم صنعتی است . درخشندگی وشفافیت بلورهای این مش توجه مصرف کنندگان راچنان به خود جلب می نماید که گویا دانه های مروارید درون صدف، پیش روی آنها قرار دارد لذا به آن نمک صدفی می گویند.نمک صدفی از لحاظ سایز دانه ها بسیار شبیه به نمک تصفیه است.
2- نمک صنعتی نمک شکری110 یا همان )نمک حفاری (
نمک شکری که به دلیل شباهت زیاد سایز دانه های آن به دانه های شکر به این نام مشهورشده است از پرطرفدارترین وپرکاربردترین سایز دانه بندی در
صنعت نمک است.ضمنا به دلیل اندازه بلورهای این سایز، به آن مش 110 نیز می گویند.از کاربردهای اصلی این نمک استفاده در گل حفاری ،نمک سود کردن گوشتها مخصوصا گوشت خوک در گرجستان ودر پنیر لیقوان و...می باشد.
3- نمک صنعتی 100
دانه های این دسته کمی بزرگتراز دانه های شکر (تقریبا دوبرابر) هستنید.
4- نمک صنعتی 90
این سایز از دانه بندی های تولید شده شامل دانه های کمی کوچکتراز دانه نخوداست که به دلیل اندازه تقریبا منظم دانه ها،این مش را 90 نامیده اند.
5- نمک شیلاتی
پس از اینکه سنگ نمک وارد دستگاه می شود، سنگ شکن قطعه های بزرگ سنگ نمک را شکسته ونمک خردشده با ابغاد تا6،5...تا10 میلی متر تولید می شود.دانه های نمک با اندازه حدودا بزرگتراز یک دانه نخودوکوچکتراز یک گردو که تقریبا بزرگترین سایز دانه بندی محسوب می شود.نمک
شیلاتی نامگذاری شده است .دلیل این نامگذاری کاربرد عمده این سایز از دانه بندی در صنعت شیلات وگندزدایی است که البته این تنها یکی از موارد مصرف نمک شیلاتی است.کابربردهای دیگراین نوع نمک در سختی گیری آب ، رزین ،صاب کاریهای بسیار دقیق وقطعات ریز،صنعت چرم سازی ،پنیرسازی و...است .
6- پودر صنعتی (نمک نرم صنعتی)
آخرین دسته

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سید حسین حسینی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

سید حسین حسینی
سید حسین حسینی
آگهی: شرکت پدیده نمک گرمسار
سید حسین حسینی