برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
عباسی- چاپ پاسارگاد

کارت RFID-کارت پی وی سی-کارت مایفر1K-دزفایر 4K-کارتpvc

كارت RFID-كارت پي وي سي-كارت مايفر1K-دزفاير 4K-كارتpvc

کارتهای PVC از نظر نوع، جنس، ضخامت و روشهای ذخیره سازی اطلاعات به گروههای مختلف تقسیم میشوند که به معروفترین آنها می پردازیم.

کارت PVC ساده : در این نوع کارت هیچ نوع ابزار ذخیره سازی استفاده نشده وبرای تشخیص دستگاه های کارت خوان معمولا از بارکد استفاده میشود. کارت PVC ساده در رنگهای سفید، قرمر، مشکی، طلایی ، نقره ای و شفاف در ایران موجود میباشد. از نظر ضخامت کارتهای PVC 760 میکرون و 500 میکرون از پر طرفدار ترین انواع کارت میباشند ولی ضخامتهای کمتر هم موجود میباشد (ضخامت یک کارت عابر بانک 760 میکرون میباشد).

کارت PVC Magnet: در این نوع کارتها یک نوار مغناطیسی در پشت کارت تعبیه شده که جهت نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات صاحب کارت استفاده میشود. کارتهای Magnet در دونوع HICO و LOCO میباشند که فرق این دو نوع کارت در میزان حافظه آنها است. شایان ذکر است که کارتهای HICO از کیفیت و ظرفیت بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال برای این نوع کارتها به عابر بانک و بلیط های مترو میتوان اشاره کرد.

کارتهای Contactless: در این نوع کارتها یک نوار مغناطیسی در پشت کارت تعبیه شده که جهت نگهداری و کارتهای Contactless یا بدون تماس از انواع دیگر کارتهای PVC هستند که احتیاج به تماس مستقیم با دستگاههای کارت خوان ندارند. به عنوان مثال در مورد این کارتها به کارت اعتباری مترو میتوان اشاره کرد. کارتهای بدون تماس از نظر نوع و میزان حافظه انواع متعدد دارند.

کارتهای هوشمند ( Smart Card ) : بهترین مثال برای این نوع کارتها، کارت تلفن میباشد، ولی به کارت هوشمند سوخت و سیم کارت هم میتوان اشاره کرد. معمولا از این نوع کارتها به دلیل امنینت و ماندگاری در پروژه های ملی و یا در پروژههایی که در سطح گسترده انجام میشوند استفاده میشود.






88911258-259
09106645264 عباسی
www.me-pasargad.ir

---------------------------------------- --------------------------------------
چاپ کارت تخصصی 09106645264 تفرشی،چاپ کارت شناساییPVC،چاپ کارت پرسنلیPVC،چاپ کارت حضور و غیابPVC،کارت مگنت HICO،کارت مایفر
MIFARE،چاپ کارت تخفیفPVC،چاپ کارت VIP،چاپ کارت عضویتPVC،شفاف پی وی سی،کارت شیشه ایPVC،کارت نیمه شفافPVC،چاپ کارت خبرنگاریPVC،چاپ،کارت دانشجوئیPVC،چاپ کارت ترددPVC،چاپ کارت پارکینگPVC،چاپ کارت هوشمندPVC،چاپ کارت هدیهPVC،چاپ کارت باشگاهPVC،چاپ کارت،همایش PVC،چاپ افست و دیجیتال کارتPVC،چاپ کارت مغناطیسPVC،چاپ کارت بانکیPVC،کارت مایفرMIFARE،کارت کنتاکتلس،چاپ بارکد،چاپ اسکرچ،چاپ امباس،چاپ qr ،چاپ کارت دزفایر،دسفایر،desfare،gift cart ،چاپ لمینیتی کارت پی وی سی،چاپ افست ،کارت هیبرید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

عباسی- چاپ پاسارگاد، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

عباسی- چاپ پاسارگاد
عباسی- چاپ پاسارگاد
آگهی: کارت RFID-کارت پی وی سی-کارت مایفر1K-دزفایر 4K-کارتpvc
عباسی- چاپ پاسارگاد