برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
افرند طرح پرداز

وارد کننده هدایای تبلیغاتی خاص - افرند

وارد كننده هداياي تبليغاتي خاص - افرند

چگونه هدایای تبلیغاتی خود را هدف دار انتخاب کنیم؟

هدایای تبلیغاتی پایان سال ویا نمایشگاه ها یک فرصت عالی برای جذب مخاطبین و مشتریان بالقوه جهت ایجاد یک رابطه نزدیک با آن ها و شناختن بیشترشان می باشد. البته همه نوع کالایی، ارزش سرمایه‏گذاری شما را نخواهد داشت. حتی ممکن است با یک انتخاب بد، همه چی را برخلاف میلتان پیش ببرد..
پس چگونه هدایای تبلیغاتی خود را انتخاب کنید، به طوریکه هم اهدافتان را پوشش دهد و در عین حال بودجه خود را هدر ندهید؟ ما در این نوشته 7 راهکار بهینه را جهت انتخاب هدفمند هدایای تبلیغاتی به شما معرفی کرده ایم، تا مثبت‏ترین نتیجه را با انتخاب خود به دست آورید
مشخص کنید که با هدایای تبلیغاتی به دنبال دستیابی به چه هدفی هستید- البته جدا از علاقه شما به جذب افراد به برند یا غرفه نمایشگاهی خود در نظر داشته باشید که بتوانید با یک تیر چند هدف را بزنید تا حداقل دو یا حتی سه مورد از اهداف بازاریابی خود را با آن پوشش دهید برای مثال، می توانید از هدایای تبلیغاتی برای ارتقاء آگاهی برند استفاده کنید، از یک محصول جدید پرده برداری کنید و آن را به دیگران معرفی کنید، برای خریداران خود نکات آموزشی و کاربردی تهیه کنید، ویا اطلاعات تماس خود را با یک روش جذاب و تازه در اختیار دیگران قرار دهید.
با شناخت اهدافی که می خواهید از طریق هدایای تبلیغاتی خود به آن ها دست یابید، شروع با یافتن محصولاتی کنید که خاص باشند و مکمل فرآیند بازاریابی محصولات/خدمات شما باشند.
یکی از گزینه های مناسب، در کنار یک هدیه تبلیغاتی رایگان، ارائه یک برگه حاوی راهنمایی‏های خرید ویا بروشوری در مورد نکات عملیاتی می‏باشد که در ارتباط با نیازهای مخاطبان و نیز در راستای اهداف عملکردی محصولات/خدمات شما باشد. حتی بازدیدکنندگان عادی نیز جذب این نوع منابع اطلاعاتی می شوند چرا که این منابع به دنبال ارائه یک راه حل و کمک به دیگران هستند. این کار همچنین شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاریتان به دیگران می شناساند.
همچنین می توانید برای یک انتخاب مناسب، از شرکت هایی که این کار را به طور تخصصی انجام می دهند و کالاهای هدیه ای درجه یک را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار می دهند، مشاوره بگیرید تا انتخاب نهایی‏تان در راستای اهداف و بودجه مدنظر شما باشد. شرکت افرند می تواند در این زمینه به شما مشاوره و راهنمایی های لازم را تنها در یک مکالمه کوتاه تلفنی ارائه دهد
با هر انتخابی که در نهایت انجام می دهید، چه سررسیدهای سال جدید باشند، چه هدایای ویژه تبلیغاتی، اطمینان حاصل کنید که هدایای انتخاب شده با برند، محصول یا خدمات شما دارای ارتباط است..
می توانید در پایان سال ویا به خصوص در غرفه های نمایشگاه هایی که شرکت می کنید، هدایای خود را به طور انحصاری پخش کنید و به سادگی در اختیار عموم قرار ندهید. می توانید از شرکا، پیمانکاران خود برای پایان سال درخواست یک دیدار دوستانه داشته باشید تا ضمن صحبت برای اهدافتان در سال جدید، هدایای خود را نیز به حسن یادبود به آن ها اهدا کنید. همچنین اگر یک غرفه برپا کرده اید، می توانید از بازدیدکنندگان کارت ویزیتشان را بخواهید تا به این ترتیب به هدایای خود ارزشی خاص بدهید و در عین حال، کانال های ارتباطی خود را با مشتریان بالقوه برقرار کنید.
خدمات:
هدایای تبلیغاتی خاص
هدایای تبلیغاتی مفید
ست هدیه خاص تبلیغاتی
جدیدترین ست هدیه تبلیغاتی
لیوان سرامیکی تبلیغاتی
دمنوش شیشه ای تبلیغاتی
پاوربانک تبلیغاتی
مونوپاد تبلیغاتی
قمقمه ورزشی تبلیغاتی
خودکار مدیریتی تبلیغاتی
خودکار فلزی تبلیغاتی
خودکار پلاستیکی تبلیغاتی
فلش مموری تبلیغاتی
لوازم سفری تبلیغاتی
ماگ سرامیکی تبلیغاتی
فلاسک تبلیغاتی
فلاسک استیل تبلیغاتی
شیکر ورزشی تبلیغاتی
خودکار مدیریتی تبلیغاتی
ست لوازم جانبی موبایل تبلیغاتی
لیوان جفتی سرامیکی دسته دار قاشق دار تبلیغاتی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

افرند طرح پرداز، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

افرند طرح پرداز
  • تهران، چهاراه پاسداران- نرسیده به میدان نوبنیاد- خیابان عابدینی زاده- پلاک 12 - واحد8
  • 021 2278 4250
افرند طرح پرداز
آگهی: وارد کننده هدایای تبلیغاتی خاص - افرند
افرند طرح پرداز