برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پنجره دوجداره اهواز

پنجره اهواز دوجداره پانیاپلاس

پنجره اهواز دوجداره پانياپلاس

پنجره دو جداره به پنجره ای گفته می شود که دارای دو شیشه باشد که بین این دو شیشه با گازی مانند آرگون یا هوا پر شده باشد. هدف از دو جداره کردن پنجره، کاهش رسانایی حرارتی و صدایی آن است. پنجره های دو جداره از ضخامت 3 میلیمتر تا 12 میلیمتر تهیه می شوند. در پنجره های دو جداره می توان ازشیشه های دارای پوشش و همچنین شیشه های سکوریت نیز استفاده کرد
پانیاپلاس*پنجره های دو جداره-شیشه های خاص اهواز09362611415

. معمولاً ضخامت هر دو شیشه برابر است. گاهی به دلایل مختلف از جمله امینی یا آکوستیک ضخامت شیشه های پنجره دو جداره متفاوت هستند. شیشه ها با قاب فلزی که اسپیسر نامیده می شود از یکدیگر جدا می شوند. در برخی از انواع پنجره دوجداره جدید، برای کاهش رسانایی حرارتی از مواد کامپوزیت و فوم به عنوان اسپیسر استفاده می شود.

شیشه های دوجداره را کارخانه های شیشه دو جداره با خط تولید مخصوص می سازند. در ابتدا اندازه شیشه دوجداره مشخص می شود. اسپیسر ها توسط دستگاه بریده شده و قاب شیشه آماده می شود. شیشه ها به اندازه معین شده بریده می شوند و با دستگاه مخصوص شسته می شوند تا کوچکترین لکه ای بر آن ها باقی نماند. چسب درزگیر (معمولاً پلی ایزو بوتلین) روی هر طرف اسپیسر ریخته شده و شیشه ها روی آن چسبانده می شوند. برای تزریق گاز، دو سوراخ روی اسپیسر شیشه دو جداره ایجاد می شود. شلنگ های تزریق و خروج گاز به شیشه دو جداره وصل شده و آن را از گاز پر می کنند. معمولاً گاز تزریقی به شیشه های دو جداره از نوع آرگون است. برای اطلاع از مزایای گاز آرگون به اینجا مراجعه کنید. برای حذف رطوبت هوای بین شیشه های دو جداره از ماده جاذب رطوبت استفاده می شود. پنجره های دو جداره در دهه 1930 اختراع شدند و در دهه 1950 به بازار وارد شدند. در بیش از نیم قرن گذشته روش ساخت شیشه های دو جداره بسیار بهبود پیدا کرده و ضریب عایق بندی پنجره دو جداره به شدت افزایش یافته است.

windows
upvc
aluminum
ahvaz

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پنجره دوجداره اهواز ، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

پنجره دوجداره اهواز
پنجره دوجداره اهواز
آگهی: پنجره اهواز دوجداره پانیاپلاس
پنجره دوجداره اهواز