برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت طراحی مهندسی پیچک پویان سازه

تاب و سرسره اسب ایرانیان تاب و سرسره اسب ایرانیان توی

تاب و سرسره اسب ايرانيان  تاب و سرسره اسب ايرانيان توي

تاب و سرسره اسب ایرانیان
تاب و سرسره اسب ایرانیان تویز مدل Horse
تاب و سرسره اسب ایرانیان ، تاب و سرسره








نقد و بررسی اجمالی
Horse Iranian Toys Swing and Slide
امروزه پارک های بسیاری در سطح شهر وجود دارد که از لحاظ امنیتی و وسایل بازی مناسب نیستند. برخی از وسایل‌های بازی استاندارد نیستند و همچنین برخی از والدین تمایلی به بردن فرزندانشان به پارک ها ندارند و ترجیح می‌دهند کودکان در خانه بازی کنند. شما می‌توانید توسط تولیدی ایرانیان تویز ایده‌ی پارک را به خانه ببرید. این کار باعث می‌گردد مادران ضمن آسودگی خیال از امنیت بازی کنار فرزندانشان لحظات شاد و پر ثمر را تجربه کنند و کودکان با خاطری امن در کنار مادرانشان به بازی بپردازند. مجموعه تاب و سرسره اسب محصولی برای سنین دو تا شش سال می باشد. بازی با تاب و سرسره جزو یکی از لذت‌بخش‌ترین و نوستالژی‌ترین بازی‌ها برای کودکان به‌شمار می‌آید. کودکانی که از تاب‌بازی لذت می‌برند و آن را دوست دارند
در واقع تعادل در حس شنوایی آن‌ها وجود داد.در کنار این مجموعه یک سبد برای بازی بسکتبال قرار گرفته که کمک به سزایی در سلامت بدنی و رشد صحیح کودک شما خواهد داشت و فرصت بی نظیری برای بازی و لذت و بلند قدی فرزند شماستتاب و سرسره اسب ایرانیان تویز هم می‌تواند به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد و هم به مجموعه‌ای کامل شامل تاب و سرسره اسب تبدیل شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت شست‌وشو با مواد شوینده، دوام و استحکام مجموعه، استفاده آسان و امنیت بالا اشاره کرد. مجموعه تاب و سرسره اسب مطابق با استاندارد روز اروپاست که می‌توان برای تجهیزات مهدکودکی استفاده کرد.
گفتنی است این مجموعه توانایی تحمل 50 کیلوگرم وزن را دارد همچنین استفاده هم‌زمان دو کودک از آن ممانعتی ندارداین تاب و سرسره از جنس پلاستیک با لبه‌های گرد ساخته شده تا حتی در صورت برخورد کودک با آنها، کودک آسیبی نبیند.این کالا برای استفاده در محیط‌های داخلی و بیرونی و پر کردن اوقات فراغت کودکان مناسب خواهد بود. این سرسره نیاز به سرهم بندی دارد. تمام قطعات آن پلاستیکی و بدون نیاز به ابزار خاصی سرهم‌بندی خواهد شد.این تاب و سرسره اسب قابلیت نصب و استفاده در مهدکودک ها، باغ ها، فضای بازی رستوران ها، حیاط خانه ها، مجتمع ها و همچنین استفاده در اتاق کودک را دارد.



مشخصات فنی
Horse Iranian Toys Swing and Slide
مشخصات
نوع محصول
تاب , سرسره
مناسب برای گروه سنی
2 تا 6 سال
ابعاد
180*170*124 سانتی متر
وزن
25.5 کیلوگرم
ظرفیت وزنی قابل تحمل
100 کیلوگرم
نیاز به سرهم بندی
دارد
نیاز به ابزار برای سرهم بندی
ندارد
سایر توضیحات
- وزن بسته‌بندی 28.750 گرم
- ابعاد بسته‌بندی 70 × 40 × 144

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت طراحی مهندسی پیچک پویان سازه، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت طراحی مهندسی پیچک پویان سازه
شرکت طراحی مهندسی پیچک پویان سازه
آگهی: تاب و سرسره اسب ایرانیان تاب و سرسره اسب ایرانیان توی
شرکت طراحی مهندسی پیچک پویان سازه