برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هادی کرمی

قیمت چراغ های ال ای دی خیابانی 100 وات

قيمت چراغ هاي ال اي دي خياباني 100 وات

قیمت چراغ های ال ای دی خیابانی 100 وات مقطوع بوده و چیزی حدود بالای یک میلیون تومان است. این چراغ ال ای دی قدرت زیادی دارد و می تواند منطقه وسیعی را تحت پوشش نور خود قرار دهد.
قیمت چراغ های ال ای دی خیابانی 100 وات حدود 1 میلیون تومان و یا بیشتر می باشد. این چراغ ها که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند، با قدرتی که دارند می توانند منطقه وسیعی را تحت پوشش نوری که تولید می کنند قرار دهند.
فروش چراغ های ال ای دی خیابانی در مراکز فروش
چراغ های ال ای دی 100 وات دارای قدرت زیادی هستند. خوب است بدانید که قیمت این چراغ بر اساس توان مصرفی آنها می باشد و هر چه این توان مصرفی بیشتر باشد، قیمت این چراغ ها در مراکز فروش بیشتر است.
کارشناسانی که در این مراکز حضور دارند با مشخصات و ویژگی های انواع چراغ های خیابای ال ای دی و ... آشنایی دارند و می توانند به شما کمک نمایند که بهترین چراغ ال ای دی با قدرتی فوق العاده و همچنین طول عمر بالا را خریداری کنید.
نصب چراغ های ال ای دی خیابانی در معابر
نصب چراغ های ال ای دی خیابانی در معابر و خیابان های کشور به دلیل کیفیت آنها هم اکنون در حال انجام است. این چراغ که در برابر رطوب قدرت زیادی دارد و همچنین در برابر گرد و غبار و برخورد اجسام خارجی مقاوم هستند، گزینه ی مناسبی برای خیابان ها و معابر به حساب می آیند.
ویژگی های چراغ های ال ای دی خیابانی 100 وات
ویژگی های چراغ های ال ای دی زیاد هستند و اگر بخواهیم وارد بحث تخصصی آن بشویم، ساعت ها باید در موردش صحبت کنیم. اما به طور گذرا به برخی از آنها اشاره ای خواهیم کرد:
• این چراغ مصرف کمی دارد و می تواند پخش نور زیادی داشته باشد!
• آلودگی نوری ایجاد نمی کند که این به عنوان یک مزیت مهم در چراغ های خیابانی شناخته می شود.
• این چراغ سبک است
• چراغ خیابانی ال ای دی 100 وات نصب راحتی دارد و درب آن به گونه ای است که برای تعمیرات یا تعویض، به راحتی باز شده و نکات ایمنی در آن تا حدود زیادی رعایت می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هادی کرمی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

هادی کرمی
هادی کرمی
آگهی: قیمت چراغ های ال ای دی خیابانی 100 وات
هادی کرمی