برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
comtech co

آموزش تعمیرات تلفن همراه

آموزش تعميرات تلفن همراه

کامتک بروزترین و کاملترین مرکز آموزش نکات تعمیراتی، آموزش عیب یابی و شگردهای تعمیرات شامل آموزش تعمیر گوشی سونی، الجی، سامسونگ و آیفون میباشد که بصورت کاملا عملی و دوره های فشرده نیمه خصوصی برگزار میشود. در این مرکز آموزش عیب یابی موبایل و شگردهای تعمیرات انواع گوشیها به صورت کاملا عملی بررسی و رفع عیب می شود.

آموزش قطعه شناسی موبایل:
ال سی دی، فلت، آی سی IC، تاچ touch، بازر زنگ buzzer speaker، کپسول گوشی، میکروفــن انواع گوشی، دوربین موبایل، سوکت شارژ، قطعات پلاستیکی قاب، کانکتور های روی بورد گوشی، بورد گوشی، آنتن، جوی استیک، سیم آنتن، شیشه، کلید سویچ، کی پد، لولا، یو آی اف- UIF
آموزش نقشه خوانی و شماتیک انواع موبایل ها
بروزرسانی آیفون، آیپد و آیپاد لمسی به آخرین نسخه iOS
آموزش طریقه روت کردن HTC One اچ تی سی وان



اطلاعات بیشتر در وب سایت: rayantamirat.com/pages/mobile-repair-tra ining/
تلفن: 88933255
آدرس: تهران میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان

بخشی از کلاس آموزش تعمیرات موبایل آیفون
زمانی که برای اولین بار می خواهیم روی محصولات اپل نرم افزار یا بازی هک شده نصب کنیم، با پیغام های خطا مبنی بر استاندارد نبودن نرم افزار یا بازی مواجه می شویم. علت این پیغامهای خطا، جیلبریک نبودن دستگاه است. به همین خاطر تیمهای هک سیستم عامل iOS، روی سیستم عامل تمرکز می کنند و حفره های امنیتی آن را می یابند و راه نصب نرم افزار و بازی های هک شده را بر روی محصولات اپل باز می کنند. تیمهای هک، پس از هک کامل سیستم عامل، نرم افزارهای خاصی را ارائه عمومی می کنند که به کمک آنها می توان به آسانی محصولات اپل را جیلبریک کرد و آزادانه هر آنچه را که نیاز است، روی آن نصب کرد.
جیلبریک چیست؟
جیلبریک این امکان را به شما می دهد که به فایل های سیستمی دستگاه خود دسترسی داشته باشید و به راحتی بتوانید برنامه و بازی نصب کنید و یا تم و ظاهر دلخواه خود را بروی دستگاه اعمال کنید، همچنین به طور معمول برای آنلاک کردن آیفون نیاز به جیلبریک بودن آن است باید این را خاطر نشان کرد که هر نسخه از فریمورها (سیستم عامل) و هر یک از دستگاههای اپل، جیلبریک مخصوص به خود را دارد.
در ابتدا وقتی نسخه جدیدی از فریمور معرفی و ارائه می شود فقط می توان نرم افزار و بازیهای اورجینال روی آن نصب کرد اما پس از مدت کوتاهی از ارائه فریمور جدید، هکر ها دست به کار می شوند و با پیدا کردن باگ ها و حفره های فریمور، آن را جیلبریک می کنند و راه جیلبریک کردن فریمور را به کمک نرم افزارهای خاص برای عموم ارائه می دهند.
اپل بعد از بستن باگ های فریمور قدیمی تر، فریمور جدید را عرضه می کنند و اجازه بازگشت یا دانگرید(Downgrade) فریمور قبلی را نمی دهد و عملا اجازه استفاده از جیلبریک های قبلی را نمی دهد.
آیا جیلبریک قانونی است؟
بله! قانون آمریکا جیلبریک را قانونی اعلام کرده و به کاربر اجازه نصب هر نرم افزار و بازی را می دهد البته کمپانی اپل این قانون را قبول ندارد و دستگاههای جیلبریک شده را مردود اعلام می کند و پشتیبانی نمی کند.
آیا جیلبریک کردن به دستگاه آسیب می رساند؟
نرم افزارها و بازیهایی که جیلبریک می شوند، توسط هزاران نفر دانلود و تست می شود و اصولا به دستگاه آسیبی نمی رساند، اما چون دستگاه، نرم افزارها و بازی ها دستکاری شده اند و تائید شده نیستند امکان آسیب مستقیم یا غیر مستقیم را دارند.
چند نوع جیلبریک داریم؟
دو نوع جیلبریک داریم: جیلبریک ناپایدار Tethered و جیلبریک پایدار Untethered
جیلبریک ناپایدار Tethered:
در این نوع از جیلبریک با هر بار خاموش یا ریست کردن، دستگاه قادر به بالا آوردن سیستم عامل نیست و نیاز به یک نرم افزار کمکی Boot دارد تا بتواند سیستم عامل را بالا بیاورد. معمولاً وقتی جیلبریک فریموری ارائه می شود ابتدا به همین صورت ناپایدار ارائه می شود و پس از مدتی در صورت امکان جیلبریک پایدار آن فریمور ارائه می شود.
جیلبریک پایدار Untethered:
در این نوع از جیلبریک با هر بار خاموش یا ریست کردن، دیگر نیازی به نرم افزار های کمکی جهت Boot کردن دستگاه نیست و دستگاه به راحتی بالا می آید و بدون مشکل می توان از آن استفاده کرد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

comtech co، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

comtech co
  • تهران، ضلع جنوب شرقی میدان ولی عصر، مجتمع تجارت ایرانیان، طبقه 5، واحد 4
  • 021 8893 3255
comtech co
آگهی: آموزش تعمیرات تلفن همراه
comtech co