برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسین اسکندریان

آموزش زبان انگلیسی تضمینی حضوری و آنلاین

آموزش زبان انگليسي تضميني حضوري و آنلاين09120746297

بنده مولف مجموعه کتاب های ایزی اسپیکینگ و بست لیسنینگ (Easy Speaking و Best Listening) هستم و 15 ساله که مدرس زبانم. یک سوال از شما دوست عزیز: چرا حتی تحصیلکرده های فوق لیسانس و دکترای ما نمیتونن انگلیسی صحبت کنن ولی مردم اکثر کشورهای دنیا از هندوستان و پاکستان و تایلند گرفته تا نیجریه و سنگاپور و فیلیپین و اکثر کشورهای اروپایی و آفریقایی و حتی کشورهای آسیای شرقی براحتی انگلیسی صحبت می کنند؟ یک کارگر بنگلادشی با کمتر از 2000 کلمه صحبت می کند ولی تحصیلکرده دکترای ما با چندین هزار لغت و گرامر نمیتونه صحبت کنه؟
لازم به ذکر است که در کشور ما به علت وجود نداشتن محیط انگلیسی، روشهای بر پایه حفظ و تکرار جواب نمی دهند و زبان آموز هر چه را حفظ کند (گرامر، مکالمه، لغت) بخاطر استفاده نکردن از آن محفوظیات در زندگی خود، دیر یا زود آنها را فراموش خواهد کرد و شخص فقط میتواند برای مدتی محدود به زور تکرار و بصورت مصنوعی آن محفوظیات را در حافظه نگه دارد بدون اینکه بتواند آنها را به شرایط و موضوعات جدید صحبت کردن تعمیم دهد.
در واقع روش مناسب آموزش زبان د ر کشور عاری از زبان ما، روش تولید و تعمیم می باشد. یعنی شخص بجای حفظ و تکرار، خود به تولید جملات و مکالمات خود بپردازد. هرچند در ابتدا ممکن است مکالماتی که می سازد به زیبایی مکالمات درج شده در کتابها نباشد، ولی نکته مهم اینجاست که این مکالمات، جملات ساخته شده توسط خود اوست و از آنجا که خود این جملات را ساخته پس در کنار این کار مهارتی را نیز فرا گرفته است که هیچگاه فراموش نمیشوند و از طرفی به مرور با ساختن جملات بیشتر و بیشتر هم دقت شخص و هم سرعت او در ساختن مکالمات بهتر و بیشتر می شود.
روش کار ما برای بزرگسالان دقیقا بر همین مبناست. شما از همان جلسه اول میتونید بسیاری جملات رو خودتون بسازید. چون به معنای واقعی کلمه به شما هنر و مهارت ماهیگیری یاد داده میشه، نَه اینکه صرفا چند ماهی (لغت، گرامر، مکالمه و خیلی محفوظیات دیگه) داده شه. یادگیری واقعی زبان شیرین انگلیسی رو بسیار راحت با یک بسم الله میتونید شروع کنید. مسیر زیبایی خواهد بود. انشالله. نیت و خواست اصلی بنده یادگیری شماست، بطوریکه از هزینه ای که میکنید صددرصد راضی و خشنود باشید. هر سوالی داشتید خوشحال میشم تلفنی در خدمت باشم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسین اسکندریان، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

حسین اسکندریان
حسین اسکندریان
آگهی: آموزش زبان انگلیسی تضمینی حضوری و آنلاین
حسین اسکندریان