برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پدیده تجارت جاویدان

دوره طراحی وب سایت در اصفهان

دوره طراحي وب سايت در اصفهان

برگزاری اولین دوره طراحی وب سایت از پایه تا پیشرفته _اصفهان
یکی از مباحث جذاب و کاربردی در عصر حاضر که طرفداران زیادی دارد مباحث مربوط به طراحی وب می باشد. به راستی برای این که یک طراح وب شویم چه خصوصیات و الزاماتی باید داشته باشیم؟تسلط کافی به زبان های برنامه نویسی لازمه طراح وب می باشد.بنا به گفته اکثر برنامه نویسان php بهترین زبان برنامه نویسی در حال حاضر می باشد.قدرت و انعطاف پذیری کامل ویژگی این زبان است.
شرکت پدیده تجارت اصفهان با سابقه 7 ساله در زمینه برنامه نویسی وطراحی وب اقدام به برگزاری اولین دوره طراحی وب سایت از پایه تا پیشرفته جهت ورود به بازار کار را در اصفهان نموده است.
1_ظرفیت دوره نهایتا 3 نفر می باشد
2_آموزش به صورت صد در صد کاربردی داده شده وشما عزیزان در محیط کاری شرکت قرار گرفته و علاوه بر مباحث تخصصی با نحوه سفارش گیری و روند تحویل وب سایت به مشتری آشنا خواهید شد.
3_این دوره در سه سطح (پایه_متوسط_پیشرفته)برگزار شده.و قبل از شروع دوره توسط مربی دوره از شما عزیزان تعیین سطح خواهد شد که مباحث تکراری برای شما گفته نشود.
4_1 جلسه رایگان هم هدیه شرکت به هنرجویان بوده که در آخر دوره برگزار شده و مباحث تجارت الکترونیک (نحوه کسب درآمد قانونی اینترنت)توسط مدیرعامل تدریس می شود.
5_زمان برگزاری کلاسها:توسط مربی و هنرجویان هماهنگ شده(ما خود را با شما هماهنگ می کنیم)
آدرس: اصفهان،شیخ صدوق شمالی، حد فاصل سه راه شیخ مفید و نیکبخت، کوچه 32(پیام)، مجتمع پیام، طبقه 4، واحد8، شرکت پدیده تجارت
برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های دفتر تماس حاصل فرمایید.
03136625681

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پدیده تجارت جاویدان، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ روز پیش به روز شده.

شرکت پدیده تجارت جاویدان
  • اصفهان، اصفهان، شیخ صدوق شمالی، حد فاصل سه راه شیخ مفید و نیکبخت، کوچه 32(پیام)، مجتمع پیام،
  • 031 3662 5681
شرکت پدیده تجارت جاویدان
آگهی: دوره طراحی وب سایت در اصفهان
شرکت پدیده تجارت جاویدان