برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
gptel

اعطای نمایندگی فروش ردیاب خودرو جی پی تل

اعطاي نمايندگي فروش ردياب خودرو جي پي تل

مجموعه جی پی تل با موضوع فروش ردیاب ماهواره ای خودرو، در نظر دارد در کلیه شهر های ایران نمایندگی فعال جذب نماید.

در بین تجهیزات حفاظتی خودرو، عملکرد دزدگیر با ردیاب کاملا متفاوت می باشد. کاربرد دزدگیر در خودرو برای پیشگیری از سرقت اتومبیل بوده و در صورت انجام سرقت، دیگر کاربردی نخواهد داشت. اما ردیاب علاوه بر خدمات ذکر شده، مهمترین کاربرد آن برای بعد از سرقت می باشد. در صورت بروز سرقت خودرو، با قطع برق خودرو حرکت اتومبیل را متوقف کرده و با تعیین مکان آن بروی نقشه، به محل خودرو مراجعه می نمایید.

لذا از کلیه متقاضیان دریافت نمایندگی ردیاب خودرو خواهشمند است پس از ورود به سایت gptel.com نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مزایای ردیاب جی پی تل:
سخت افزار اروپایی جی‌پی‌تل بصورت کاملا قانونی وارد کشور شده و شما می‌توانید مطمئن باشید که با اجرای طرح ریجستری محصولات مخابراتی مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نمی‌شود.
کار کردن با نرم‌افزار جی‌پی‌تل روی گوشی هوشمند شما(اندروید و iOS) خیلی ساده است و خیلی کارها بصورت اتوماتیک انجام می‌شود.
اگر به هر دلیل پس از مدتی نخواستید از این سیستم استفاده کنید می‌توانید آن را به شخص دیگری واگذار کنید. این کار بسیار آسان صورت می‌گیرد.
ردیاب خودرو جی پی تل gptel دارای 24 ماه گارانتی تعویض محصول و همچنین دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی ایران می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

gptel، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

gptel
gptel
آگهی: اعطای نمایندگی فروش ردیاب خودرو جی پی تل
gptel