برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

فروش ویژه کره گیر های EIG

فروش ويژه كره گير هاي EIG

کره گیر دستگاهی ساده و فوق العاده کاربردی می باشد که قادر به گرفتن چربی ماست در کمترین زمان ممکن می باشد، برای شروع به کار دستگاه کافیست 80 درصد مخزن را با ماست پر چرب، 15 درصد را با آب خنک و 5 درصد را با یخ پر کنید، سپس دکمه استارت کره گیر را بزنید تا عملیات کره گیری شروع شود.
گروه صنعتی اسکندری (EIG) فعال در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات پرورش دام و طیور با تولید تجهیزات مرغداری، جوجه کشی، گلخانه ای و لبنی سعی در پیشرفت و توسعه روز افزون صنعت جوجه کشی و دامداری کشور داشته و همواره با ارائه محصولاتی جدید و کاربردی گامی استوار در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.
کره گیر یکی از محصولات جدید و کاربردی EIG می باشد که در عین کاربرد فوق العاده خود از طراحی ساده و کاربری آسانی برخوردار می باشد که هر کسی قادر به کار با آن خواهد بود. کره گیر های EIG در ظرفیت های 20 – 30 -40 -60 -100 و 200 لیتری طراحی و تولید شده اند که مناسب استفاده در منزل، روستا، دامداری، فروشگاه، کارگاه لبنی و ... می باشد. از جمله ویژگی های فوق العاده کره گیر های اسکندری می توان به موارد زیر اشاره نمود :

++++++++++++++++++++++++

الف – تمامی این کره گیر ها دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش فروشگاه EIG-SHOP هستند.

++++++++++++++++++++++++

ب – بدنه ، مخزن و درب مخزن از جنس استیل ضد زنگ و براق بهداشتی بوده که هیچ گونه تغییری در طعم و بوی دوغ و کره ایجاد نخواهد کرد.

++++++++++++++++++++++++

ج – پروانه همزن و شیر تخلیه دوغ از جنس مونو پلاستیک بهداشتی بوده که از نفوذ و رشد قارچ ها و میکروب ها جلوگیری نموده و کیفیت محصول را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.

++++++++++++++++++++++++

د – موتور بکار رفته در کره گیر از برند های درجه یک ایرانی بوده که از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است و در ساخت آن از مواد بسیار با کیفیت و بدنه استیل استفاده شده که عمر محصول را بسیار افزایش خواهد داد.

++++++++++++++++++++++++

ه – به منظور جلوگیری از وارد آمدن صدمه به موتور، کارکرد دستگاه به وسیله تسمه و فولی بوده و فشار وارده بر موتور را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد.

++++++++++++++++++++++++

و – در جوشکاری دستگاه از شیوه جوش قرقره ای و جوش نقطه ای استفاده شده که در نمونه های مشابه به ندرت از این جوش استفاده می شود.

++++++++++++++++++++++++

ز – برش بدنه دستگاه به کمک دستگاه های لیزری دقیق انجام شده است که احتمال نشتی و خرابی کره گیر را به صفر می رساند.

++++++++++++++++++++++++

ارسال محصولات به تمامی نقاط ایران اعم از شهر و روستا انجام خواهد شد و فرایند ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول کاملا آنلاین بوده و در کمترین زمان ممکن می توانید سفارش خود را ثبت نمایید، هم چنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، مشاهده قیمت محصولات، تصاویر و ویدیو های این کره گیر ها به فروشگاه اینترنتی https://www.eig-shop.com مراجعه فرمایید.
کارشناسان فروش ما پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود و در صورت نیاز به مشاوره رایگان با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

044.32387133| 044.32346612
09143403463 | 09144485590
09126342262 | 09126756145

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP
  • تهران، تهران - خیابان جردن ( نلسون ماندلا ) – خیابان سایه ( سلطانی ) – پلاک ۶۷ طبقه ۵
  • 044 3234 6612
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP
آگهی: فروش ویژه کره گیر های EIG
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP