برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک

خرید و فروش پوست میگو، ماهی خشک، پودر ماهی

خريد و فروش پوست ميگو، ماهي خشك، پودر ماهي

فروش عمده پوست میگو
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک بزرگترین مرجع تخصصی برای فروش عمده پوست میگو در جنوب کشور و ایران می باشد که این شرکت بزرگترین تولید کننده پوست میگو و بزرگترین تامین کننده پوست میگو جهت مصارف در تولید خوراک دام طیور و تولید خوراک آبزیان و همچنین تولید پودر ماهی می‌باشد. شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک بزرگترین مرکز فروش عمده پوست میگو در ایران میباشد و آماده عقد قرارداد و همکاری با شما دوستان عزیز و کارخانه های تولید خوراک دام و طیور و آبزیان می باشد. جهت سفارش خرید عمده پوست میگو از شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک کافی است سفارش خودتان را به مدیریت فروش این شرکت ارجاع دهید تا بخش پشتیبانی فروش شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک در کوتاهترین زمان ممکن قرارداد فروش عمده پوست میگو با کیفیت را با شما منعقد کند و در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند سیستم مورد نیاز شما را تولید و تامین کند.
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک متشکل از بزرگترین صیادان جنوب کشور با سه نسل تجربه صید و صیادی در زمینه تولید و فروش عمده پوست میگو در جنوب کشور

پوست میگو در خوراک دام و طیور
بسیاری از شرکت های تولید خوراک دام و طیور از پوست میگو در خوراک دام و طیور استفاده می‌کنند این شرکت ها نیازمندی ماهیانه ۶۰۰ تا ۲۶۰۰ تن پست میگو با کیفیت و درجه یک می باشند اگر شما نیز کارخانه خوراک دام و طیور هستید و نیازمند پوست میگو در خوراک دام و طیور هستید می توانید جهت تامین پوست میگو با شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک تماس بگیرید.

پوست میگو در خوراک آبزیان
بسیاری از شرکت های تولید خوراک آبزیان از پوست میگو در خوراک آبزیان استفاده می کنند اگر شما نیز کارخانه و تولید کننده پوست میگو در خوراک آبزیان هستید کافی است جهت خرید عمده و تامین پوست میگو در خوراک آبزیان با شرکت فراوری صیادان جوان جاسک جهت خرید عمده پوست میگو تماس بگیرید.

اگر به دنبال بهترین پوست میگو با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب هستید همین امروز با شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک تماس حاصل فرمائید.
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک با مدیریت مهندس خانم اکیبا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ ماه پیش به روز شده.

شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک
آگهی: خرید و فروش پوست میگو، ماهی خشک، پودر ماهی
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک