برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نوآوران شیمی پارس

فروش تیتان RR2

فروش تيتان RR2

فروش با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به دلیل واردات مستقیم :

دی اکسید تیتانیوم (TiO2) به زبان انگلیسی Titanium Dioxide که به آن تیتانیا هم گفته می شود، یک ماده غیر آلی جامد سفیدرنگی است که در برابر حرارت پایدار ، غیر قابل اشتعال و دارای قابلیت انحلال ضعیف است و با توجه به سیستم طبقه بندی و علامت گذاری مواد شیمیایی جهانی GHS- UN جزء مواد خطرناک طبقه بندی نمی شود. دی اکسید تیتانیوم معمولاً از لحاظ شیمیایی ، خنثی تلقی می شود و یک رنگدانه دایمی و به شدت سفید رنگ با قدرت پوششی خوب در رنگ ها ، کاغذ و پلاستیک است .

مصارف دارویی :

برای مصارف دارویی پودر دی اکسید تیتان گرید روتایل را استفاده می کنند و از آن پراکسید تیتان ، سالسیلات تیتان و تانات تیتان تهیه می کنند ، دی اکسید تیتان برای التیام سوزش های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و منعکس کننده اشعه ماوراء بنفش خورشید است و بدین جهت در ساختن کرم ها و لوسیون های ضد آفتاب ضد سوختگی استفاده می شود . از پودر دی اکسید تیتان در ساخت قاب کپسول های دارویی و پوشش قرص ها نیز استفاده می شود.

مصارف آرایشی :

دی اکسید تیتان در ساخت وسایل آرایشی به کار می رود . دی اکسید تیتانیوم در کرم ها و لوسیون ها ضد آفتاب استفاده می شود که ناشی از توانایی آن در حفاظت پوست می باشد. انواع مشخصی از دی اکسید تیتانیوم هم در اشکال رنگدانه ای و هم در اشکال نانو در کاربردهای آرایشی مثل رژ لب ها و محصولات میکاپ مورد استفاده قرار می گیرند. دی اکسید تیتانیوم رنگدانه ای برای ایجاد تیرگی و روشنی مثلاً در کرم های ضد آفتاب به کار می رود. نانو دی اکسید تیتانیوم برای ایجاد شفافیت و جذب UV به عنوان جزء حفاظتی در کرم های ضد آفتاب به کار می رود. این ماده به فاکتورهای حفاظت بالا در مقابل خورشید (SPF) کمک می کند و سال ها است که برای حفاظت در مقابل اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید به کار می رود.

مصارف غذایی:

پودر دی اکسید تیتان خالص به عنوان رنگدانه در فراورده های غذایی کاربرد دارد .

انواع خاص دی اکسید تیتانیوم رنگدانه ای که دارای استانداردهای خلوص مناسب می باشند به عنوان رنگ دهنده در مواد خوراکی ( مثل آب نبات ها ، بیسکوئیت ها ، شیرینی ها ، سفید کننده های قهوه ، خمیردندان و غیره ) استفاده می شوند.

مصارف صنعتی:

دی اکسید تیتانیوم نوع رنگدانه ای ده ها سال در محدوده وسیعی از کالاهای صنعتی و مصرفی از جمله رنگ ها ، پوشش ها ، چسب ها ، کاغذ و مقوا ، پلاستیک و لاستیک ، جوهرهای چاپ ، پارچه های پوشش داده شده و منسوجات و همچنین تهیه الیاف مصنوعی استفاده می شود. باتوجه به خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن در صنایع زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنایع رنگ سازی ( رنگ خودرو ، رنگ ساختمان ، رنگ های دریایی و ...) کاربرد دارد.

در صنایع پلاستیک ( مستربچ شرکت های تولید کننده انواع کامپاند ، تولید PVC و پروفایل و تهیه الیاف مصنوعی ) کاربرد دارد.

در صنایع لاستیک کاربرد دارد.

در صنایع کاغذ کاربرد دارد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نوآوران شیمی پارس، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

نوآوران شیمی پارس
نوآوران شیمی پارس
آگهی: فروش تیتان RR2
نوآوران شیمی پارس