برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی زیست کالا

فروش کود فروت ست پسته

فروش كود فروت ست پسته

محلول پاشی درختان پسته:

میزان محصول درختان پسته تا حد بسیار زیادی به جوانه هایی که در سال قبل روی درخت تشکیل شده اند، بستگی دارد. این جوانه ها معمولا در خرداد ماه همزمان با تولید میوه های سال جاری، به وجود می آیند. این مرحله یکی از حساس ترین مراحل رشدی درخت است، چون درخت، همزمان باید مواد غذایی را به میوه ها برساند تا رشد خودشان را تکمیل کنند و هم مواد را در اختیار جوانه هایی که در سال بعد قرار است به میوه تبدیل شوند قرار بدهد تا بتوانند مراحل رشدی خودشان را پشت سر بگذارند.

اما چرا جوانه ای که در خرداد و تیر محکم به شاخه متصل بود، امروز به راحتی جدا شده و یا حتی با کوچکترین ضربه ای ریزش پیدا می کند؟

دلیل اصلی، تخلیه مواد غذایی موجود در این جوانه هاست. در صورت کمبود مواد غذایی و عدم تغذیه درست، درخت قادر نیست تمام نیاز غذایی میوه ها را تامین نموده و لذا میوه ها در زمان پر شدن، یا از محتوای مواد غذایی موجود در جوانـه های سال بعد بهـره می گیـرند و یا مانـع از رسیـدن مواد غذایی به جوانه های سال بعد می شوند.

از بین عناصر، سه عنصر ازت، روی و بور و کلسیم نقش کلیدی و بسیار مهمی در تقویت جوانه ها، تولید گل و گرده افشانی دارند. تأمین این عناصر در زمان مناسب، کمک بسیار زیادی به تقویت جوانه ها و گرده افشانی قوی تر و در نتیجه بالا رفتن میزان محصول می کند.

دو بازه زمانی در مراحل رشدی درختان میوه، به ویژه پسته، نقش بسزایی در میزان باروری و همچنین افزایش میزان محصول دارد.



این دو مرحله عبارت است از:

1- بلافاصله پس از برداشت و قبل از ریزش برگ ها. از آنجا که اندام های اولیه گل داخل جوانه ها، در مهرماه تشکیل می شود، بنابراین این مرحله بسیار حساس است و وجود روی، ازت و بور داخل جوانه ها موجب تقویت و افزایش میزان ذخیره انرژی جوانه ها می شود.

2- زمان تورم جوانه ها که در اواخر اسفند یا اوایل بهار اتفاق می افتد. چون بین فعال شدن ریشه و قسمت های هوایی اختلاف زمانی وجود دارد، ریشه ها در زمانی که جوانه ها احتیاج بالایی به مواد غذایی دارند، فعال نیستند و یا خیلی کم فعالند.

بنابراین محلول پاشی کود فروت ست پسته حاوی عناصر اصلی موثر در گرده افشانی هستند، موجب می شود که مواد غذایی به سرعت و در زمان مناسب در اختیار جوانه ها قرار گیرد، در نتیجه تشکیل گل و گرده افشانی با راندمان بالایی اتفاق می افتد.

خرید مستقیم از کارخانه...
ارسال به تمام نقاط کشور...

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی زیست کالا، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی زیست کالا
فروشگاه اینترنتی زیست کالا
آگهی: فروش کود فروت ست پسته
فروشگاه اینترنتی زیست کالا