برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هادی کرمی

قیمت لامپ بخار جیوه سدیم و هلیوم

قيمت لامپ بخار جيوه سديم و هليوم

قیمت لامپ بخار جیوه در توان های 125 یا 250 وات و سدیم 110 واتی مستقیم، تولید شرکت لامپ نور، پارس شهاب و نورافشان برای فروش در شهریور ماه بروز رسانی شد.

انواع لامپ بخار جیوه
از لامپ های بخار جیوه 125 وات به همراه ترانس، اغلب برای روشنایی در خیابان ها، مغازه ها، سوله های صنعتی و مکان های ورزشی سرپوشیده استفاده می شود. اما برای بکارگیری لامپ بخار جیوه مستقیم نیازی به بالاست و تجهیزات جانبی اضافی نیست. بیشتر کاربرد این نوع لامپ ها در مکان هایی که نیازی به سرمایه گذاری بلند مدت نبوده و یا زمان و فضای کافی برای نصب و تجهیزات وجود ندارد استفاده می شود.
در اصل لامپهای بخار جیوه مستقیم 160 و 250 وات با دارا بودن قابلیت های بالا و کیفیت مطلوب – که ادغامی از لامپ های رشته ای و بخار جیوه پرفشار می باشد – بدون نیاز به تجهیزات جانبی خاص و فقط با مصرف تعویض ، با سهولت جایگزین لامپ های رشته ای شده و نوری با کیفیت و مطلوب ایجاد می کنند.
لامپ های بخار جیوه مستقیم ، علاوه بر دارا بودن ضریب تشخیص رنگ عالی ، دارای طول عمر بالا ، شار نوری و بهره نوری بالا تر نسبت به لامپ های رشته ای می باشند.
انواع لامپ های بخار سدیم
لامپ‌ های بخار سدیم اغلب در توانهای 70، 110، 150، 210، 250 و 1000 وات تو لید می شوند و از این لامپها اکثرا برای روشنایی جاده ها و بزرگراه ها، سوله های صنعتی سرپوشیده و سرباز،مناطق مه آلود و تونل ها استفاده می شوند.
لامپ های بخار سدیم جایگزین
کاربرد و مزایا : لامپ های بخار سدیم جایگزین در توان های 110 و 210 وات تولید گردیده و به ترتیب جایگزین لامپ های بخار جیوه 125، 25۰ و 4۰۰ وات می شوند و برای جایگزینی لامپ های بخار سدیم نیازی به تعویض بالاست یا اضافه نمودن تجهیزات جانبی دیگر مثل ایگنایتور نمی باشد. با این جایگزینی میزان شار نوری تقریباً به دوبرابر افزایش یافته و با توجه به عمر طولانی تر لامپ های بخار سدیم نسبت به لامپ های بخار جیوه بازده زمانی تعویض لامپ ها افزایش خواهد یافت.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هادی کرمی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

هادی کرمی
هادی کرمی
آگهی: قیمت لامپ بخار جیوه سدیم و هلیوم
هادی کرمی