برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا

فروش بنتونیت پلیت خوراک دام

فروش بنتونيت پليت خوراك دام

نیاز به خوراک ارزان، با کیفیت و درعین حال فرموله شده مرغداران و دامداران را بر آن می دارد که با وجود تمام ظن و گمان های بی مورد اقدام به مصرف کنسانتره پلت نمایند و چه بسا به تدریج با خوراکی روبرو می شوند که علاوه بر تامین احتیاجات دام از بسیاری هزینه های بی مورد نیز جلوگیری می کند. تغییرات فیزیکی و شیمیایی که مواد اولیه در فرایند تولید پلت متوجه آن می شوند نهایتا باعث بهبود افزایش وزن شده و در عملکرد و ضریب تبدیل غذایی خود را به طور آشکار نمایان می کند و مشکلات ناشی از نگهداری و بسیاری از بیماری های معمول را در دام و طیور از بین خواهد برد.
یکی از اصول مهم در جهت کنترل بیماری ها، بهداشت و کنترل آلودگی های خوراک دام و طیور است. یکی از عوامل آلوده کننده خوراک های دام و طیور، قارچ ها و سموم تولیدی توسط آن ها می باشد. تأثیر سموم قارچی بر حیوانات بیشتر جنبه اقتصادی دارد که شامل کاهش بهره وری تولید، کاهش میزان وزن گیری، کاهش قابلیت بهره وری جیره، کاهش تولید شیر و تخم مرغ و افزایش موارد وقوع بیماریها به علت تضعیف سیستم ایمنی و صدمات جدی بر اندامهای حیاتی بدن و اختلال در کارکرد دستگاه تناسلی و همچنین سرطا نزایی به همراه سایر اثرات نامطلوب احتمال می باشد.
استفاده از موادی که می توانند توکسین ها را به خود جذب کنند و به صورت غیرقابل جذب از دستگاه گوارش خارج کنند، از جمله روش های کنترل سموم قارچی می باشد. باتوجه به ساختمان فیزیکی بنتونیت که از لایه ها یا زنجیرهای سیلیکاتی تکرار شونده با فضاهای خالی تشکیل شده و قابلیت تبادل یونی دارد می تواند یون های دارای بارالکتریکی (مانند سموم برخی قارچ ها) را جذب نموده و از دستگاه گوارش دفع می کند.
شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا با دارا بودن معادن بنتونیت؛ انواع بنتونیت دانه بندی و پودر ویژه تولید پلت و خوراک دام و طیور را تولید می کند. بنتونیت در جیره غذایی حیوانات نظیر گاو، خوک، گوسفند، مرغ، بوقلمون و اردک و سایر طیور استفاده می شود. بنتونیت تولیدی این شرکت با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت و به صورت ارسال مستقیم از درب کارخانه و انبار شرکت به دست مشتریان گرامی می رسد. برای ثبت سفارش خرید بنتونیت ویژه تولید پلت خوراک دام با ما تماس بگیرید.
http://immd.ir/%D8%A8%D9%86%D8%AA%D9%88% D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB% 8C%D8%AF-%D9%BE%D9%84%D8%AA-%D8%AE%D9%88 %D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D 8%B7%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8% B1%D8%BA/
09331118625
02128421230
02332224502

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
آگهی: فروش بنتونیت پلیت خوراک دام
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا