برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت سامان اکسپرس

پست سریع و حمل و نقل بین المللی

پست سريع و حمل و نقل بين المللي

حمل بین المللی هوایی تمامی محموله ها بدون محدودیت در وزن ، حجم و ابعاد از اقصی نقاط دنیا به ایران و بالعکس تخصص اصلی ما در شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی سامان اکسپرس میباشد .
سامان اکسپرس یکی از هفده شرکت دارنده تمام مدارک ثبت شده مورد نیاز شرکتهای کارگو و کوریردر ایران میباشد و با داشتن شبکه فعال از دفاتر ( بازرگانی و حمل ) و نمایندگان در اقصا نقاط دنیا چون چین ( ایوو ، شنزن ، گوانجو ، شانگهای ) هنگ کنگ ، ایتالیا ، ترکیه ، دوبی و با داشتن قرارداد بلند مدت بین المللی با شرکتهای دی اچ ال ، فدکس و ... و کادری مجرب، با تجربه و آزموده ، قادراست در سریعترین زمان محموله سفارش شده شما یا قبض انبار را در ادرس مورد نظر ، تحویل شما نماید ( پیک اپ و ارسال از ادرس مورد نظر به فرودگاه و یا در صورت دستور شما ، تحویل بار ترخیص شده در هر نقطه از ایران و جهان ) .
سامان اکسپرس افتخار همکاری با شرکتهای هواپیمایی ، کشتیرانی ، وارد کنندگان قطعات الکترونیک ، وارد کنندگان قطعات صنعتی ، شر کتهای دولتی مطرح در واردات و صادرات کالا را دارد و امیدواریم افتخار همکاری با شما دوست عزیز را در اینده نزدیک بدست آوریم .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت سامان اکسپرس، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

شرکت سامان اکسپرس
شرکت سامان اکسپرس
آگهی: پست سریع و حمل و نقل بین المللی
شرکت سامان اکسپرس