برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رویش ذهن طلایی

اخذ نمایندگی

اخذ نمايندگي

• موسسه ذهن طلایی فعال در ضمینه آموزش محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه ، رباتیک خلاق و دیگر آموزش های نوین در جهت گسترش سطح فعالیت خود اقدام به جذب نماینده فعال در تمامی استان های کشور نموده است .

• موسسه ذهن طلایی تلاش می کند تا با استفاده از چرتکه ، تصویرسازی و تکنبک های دیداری و شنیداری با ذهن کودک را با متد روز دنیا برای توسعه ی همه جانبه مغز آماده سازد ازجمله اهداف آموزشی این موسسه می توان به رشد همزمان دو نیمکره مغز، ایجاد تمرکز و افزایش سرعت عمل در پاسخگویی به سوالات اشاره کرد. شرکت در دوره های آموزشی این موسسه ، موجب رشد مهارت هایی نظیر توانایی حل مسئله ، افزایش درک مفاهیم انتزاعی ، اشتیاق به گوش دادن و تمرکز ، مدیریت زمان و موفقیت در همه ی رشته ها و زندگی روزمره کودکان خواهد شد و قادر خواهند بود محاسبات ریاضی را به صورت ذهنی ، با سرعت و دقت بالا و بدون اسفاده از لوازم خارجی مانند ماشین حساب ، مداد ، کاغذ و ... انجام دهد و همچنین با دوره های آموزش ساخت ربات بصورت خلاقانه و با وسایل بسیار ساده و بدون استفاده از لگو یا ابزار آماده و تنها بر اساس آموزش صحیح و استفاده از ظرفیت های ذهنی و خلاقانه کودکان نموده است .
• هدف گروه علمی ، پژوهشی ، فرهنگی ذهن طلایی ارائه آموزش همگام با متد روز دنیا با هزینه واقعی است تا بیش از پیش بر تعدا فراگیران افزوده شود تا هیچ دانش آموز ایرانی به دلیل مسایئل مالی از کسب مهارت ها و آموزش های جدید محروم نگردد .
از موسسات و مراکز آموزشی وافراد دارای تجربه و فعالیت در محیط های اموزشی و توانا در برقراری ارتباط مستمر با مراکز و مدارس و سازمان ها می توانند جهت ثبت درخواست خود با شماره های زیر تماس گرفته و یا در سایت موسسه و فضای مجازی واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشند .

شماره تماس دفتر غرب : 66032195
شماره تماس دفتر شرق : 33094828-33094838
تماس و ارسال رزومه در واتساپ و تلگرام : 09129724059
ادرس سایت : www.g-mind.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رویش ذهن طلایی، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

رویش ذهن طلایی
رویش ذهن طلایی
آگهی: اخذ نمایندگی
رویش ذهن طلایی