برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
aria

مشاوره مدیریِت مالی -مشاوره امور مالیاتی

مشاوره مديريِت مالي -مشاوره امور مالياتي

در مواجهه با سیستم یکپارچه و به منظور استفاده بهینه و مطلوب از آن ، فارغ از اینکه نگرش سازمانی باید تغییر نماید ، نیازمند آن هستیم که فرآیند مالی واحد اقتصادی نیز یکپارچه شود. در این شرایط ، نیاز به دیدگاهی منطقی نسبت به مباحث مالی ، در چارچوب ساختار واحد مربوطه بیشتر نمایان می‌شود. لذا بهره‌گیری از دانش و تجربه مدیران و مشاوران مالی که در تعامل با سیستم‌های یکپارچه می‌باشند و نحوه استقرار و پیاده‌سازی آن در واحد اقتصادی مربوطه ، جهت بهره‌گیری بهتر از نرم‌افزار ، حایز اهمیت می‌باشد.
مشاوره مدیریت
با توجه به پیچیدگی امروزی محیط کسب و کار ، رشد سریع بازار و وجود رقبای مطرح ، لزوم بکارگیری روش‎های نوین مدیریتی در سازمان‎ها هرچه بیشتر احساس می‎گردد. از این رو سازمان‎های جویای موفقیت ، به منظور کاهش چالش‎های موجود در کسب و کارشان از مشاوران مجرب در شاخه‎های گوناگون مشاوره مدیریت استفاده می‎نمایند.
شرکت هونامیک با در دست داشتن تجربیات مفید در سه زمینه ذیل به سازمان‎ها یاری می‎رساند:

■مدیریت راهبردی
■مدیریت منابع انسانی
■مشاوره تأسیس شرکت‎های بخش مالی و پولی
مشاوره راهبردی
ارائه خدمات مشاوره در قالب برنامه ریزی راهبردی‎برای واحدهای کسب و کار و بنگاه‌های اقتصادی در سطوح ورورد به بازار ، رقابت پذیری و استراتژی‌های اجرایی جهت توسعه شامل تبیین و تدوین مأموریت ، چشم انداز و اهداف استراتژیک ، تدوین استراتژی‌ها ، بررسی عملکرد واحدهای کسب و کار و بنگاه‌های اقتصادی و تدوین برنامه‌های اجرایی به منظور نیل به اهداف استراتژیک از جمله خدمات شرکت هونامیک در بخش مشاوره‎های راهبردی است.

با تجربه حاصل از همکاری با شرکت‎های بین المللی و بهره‎گیری از دانش روز ، طیف گسترده‎ای از خدمات مشاوره راهبردی را به بنگاه های اقتصادی ارائه است که شامل:

■تدوین و یا اصلاح جهت گیری‎های کلان سازمان (چشم انداز ، مأموریت ، ارزش‎ها و اهداف)
■طراحی مدل راهبردی متناسب با مأموریت و چشم انداز سازمان در جهت بهبود عملکرد
■برنامه ریزی استراتژیک در سطوح مختلف (حضور - رقابتی - سازمانی) و ارائه راهکارهای اجرایی (برنامه ریزی عملیاتی)
■ارائه راهکارهای اجرایی در جهت بهبود مدیریت کسب و کار
■طراحی و اصلاح ساختار سازمانی
■اصلاح و بهبود فرایندهای سازمانی
مشاوره منابع انسانی
خدمات این بخش عمدتآ معطوف به برنامه‎ریزی مدیریت منابع انسانی در راستای رضایت کارکنان و تامین اهداف سازمانی ، تهیه آیین‎نامه‎های منابع انسانی به منظور حصول اطمینان از مناسب بودن نیروی انسانی لازم برای انجام وظایف و تحقق به اهداف سازمان است. همچنین تعریف ضوابط مورد نیاز و تهیه انواع روش‌های اجرایی مرتبط با مدیریت منابع انسانی در چهار حوزه اصلی نیرویابی و استخدام ، توانمندسازی و توسعه ، انگیزش و نگهداشت و خروج از خدمت شامل آیین‎نامه‎های جذب و استخدام ، انضباطی ، ارتقاء و جابجایی ، ساعت کاری و مرخصی ، مأموریت ، امور رفاهی ، نظام جبران خدمت ، آموزش و ارزیابی عملکرد به همراه فرمهای مرتبط ، در حوزه منابع انسانی مورد توجه قرار می‎گیرد.

مشاوره تأسیس شرکت‎ های بخش مالی و پولی
با توجه به دانش و تجربیات مجموعه ، مشاوره در کلیه مراحل تأسیس شرکت‎های بخش خدمات مالی و پولی از جمله تهیه برنامه کسب و کار ، اخذ مجوزهای لازم از ارگان‎های نظارتی جهت تاسیس و راه اندازی از ارگان‎های نظارتی ، پذیره‎نویسی و برنامه عملیاتی راه اندازی ، یکی از محورهای شرکت هونامیک می‎باشد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

aria، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

aria
aria
آگهی: مشاوره مدیریِت مالی -مشاوره امور مالیاتی
aria