برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
خانم مهندس ساداتی

محلول ضد عفونی کننده قوی سطوح

محلول ضد عفوني كننده قوي سطوح

فروش پرسیدین (پراستیک اسید) 15 درصد ضد عفونی کننده قوی سطوح

پرسیدین 15 درصد-پرسیدین 15% گرید غذایی پرسیدین 15% محلولی ضدعفونی کننده و استریل کننده سرد بالاترین استانداردها و کیفیت را در از بین بردن کلیه ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و دیگر عوامل میکروبی دارد.

پراستیک اسید، عامل اکسیدکننده ی بالقوه ای متشکل از هیدروژن پراکساید و استیک اسید است که به سادگی در آب حل شده و به فرآورده های جانبی غیر سمی و بی خطر – آب، استیک اسید و اکسیژن – تجزیه می‌شود.
مکانیزم عمل پراستیک اسید، اکسیداسیون می باشد؛ در واقع، این ماده، غشای بیرونی سلول های باکتریایی، اندوسپورها، مخمرها و اسپورهای کپک را اکسید کرده و به این ترتیب، عمل ضدعفونی را انجام می دهد. این بدان معناست که این ضدعفونی کننده، علاوه بر از بین بردن بسیاری از میکروارگانیسم ها، قادر به نابودی اسپورها نیز می باشد.
کاربرد اصلی این ماده، در صنعت فرآوری و حمل و نقل مواد غذایی، به عنوان بهداشتی کننده ی سطوح در تماس با مواد غذایی، و به عنوان ضدعفونی کننده برای میوه ها، سبزیجات، گوشت و تخم مرغ می باشد.
پراستیک اسید همچنین می تواند برای ضدعفونی کردن آب به منظور سیرکوله کردن مجدد، به کار برده شود.
مصارف دیگر پراستیک اسید عبارتند از: حذف رسوب، متوقف کردن جریان بوی تعفن و زدودن بیوفیلم ها از سطوح در تماس با مواد غذایی.
به علاوه، این ماده، به منظور بهبود نشاسته ی غذایی از طریق اکسیداسیون ملایم نیز کاربرد داشته و به عنوان سفیدکننده نیز به کار می رود.
لازم به ذکر است که پتانسیل اکسیداسیون و قدرت اثر پراستیک اسید، بیشتر از بهداشتی کننده هایی است که بر پایه ی کلر می باشند. علاوه بر این، ترکیب پراستیک اسید و هیدروژن پراکساید، فعال تر از هیپوکلریت ها می باشد. به همین جهت، این ماده نه تنها پایه ی اصلی و پرکاربرد بسیاری از ضدعفونی کننده های رایج در صنعت غذا می باشد؛ بلکه مصارف بیمارستانی این ماده به عنوان ضدعفونی کننده و گنزدای قدرتمند نیز همواره رو به افزایش است.
پرسیدین ضد عفونی کننده قوی سطوح
پرسیدین ضد عفونی کننده ماشین آلات
پرسیدین ضد عفونی کننده انبار
پرسیدین ضد عفونی کننده سردخانه ها
و...
استفاده از پرسیدین درصنایع مختلف از جمله صنایع لبنی ، آشامیدنی ، گوشتی ، میوه و سبزی، غلات ، صنایع تخمیری و...
پرسیدین در گالن های 5 لیتری موجود در انبار تهران و آماده ارسال به سراسر ایران می باشد

شماره تماس کارشناس ارشد فروش:
09103929220 خانم مهندس ساداتی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

خانم مهندس ساداتی، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۵ ساعت پیش به روز شده.

خانم مهندس ساداتی
خانم مهندس ساداتی
آگهی: محلول ضد عفونی کننده قوی سطوح
خانم مهندس ساداتی