برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پردازش پارسیان

دستگاه حضور و غیاب - نرم افزار حضور غیاب - تشخیص چهره

دستگاه حضور و غياب - نرم افزار حضور غياب - تشخيص چهره

سیستم حضور و غیاب از دو بخش نرم افزار حضور و غیاب و دستگاه حضور و غیاب تشکیل شده است. وظیفه دستگاه حضور و غیاب ثبت ترددها و وظیفه نرم افزار حضور و غیاب دریافت، پردازش و ارائه گزارشات مورد نظر از داده های دستگاه می باشد. دستگاه حضور غیاب دارای مدل های مختلفی از جمله دستگاه حضور و غیاب کارتی، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و دستگاه حضور و غیاب تشخیص کف دست می باشد که در این مطلب قصد داریم دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره را به شما معرفی نماییم.
می توان گفت در جوامع امروزی کمتر کسی را می توان یافت که از فناوری تشخیص چهره آگاهی نداشته باشد. از زمانی که شرکت اپل از این فناوری در موبایل های خود استفاده کرد آشنایی با این تکنولوژی بسیار رایج تر از قبل شد.
استفاده از دستگاه حضوروغیاب تشخیص چهره به این صورت است که در ابتدا چهره افراد در دستگاه ثبت شده و پس از آن دستگاه با تشخیص چهره هر فرد تردد آن شخص را ثبت می نماید. دستگاه حضورو غیاب تشخیص چهره دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. از جمله ویژگی های دستگاه حضور وغیاب تشخیص چهره می توان به امنیت بالا، سرعت عملکرد و رعایت بهداشت به دلیل عدم تماس افراد با دستگاه اشاره نمود.
در دستگاه حضورغیاب تشخیص چهره به دلیل شناسایی افراد از روش بیومتریک امکان تقلب بسیار سخت و بسته به الگوریتم مورد استفاده در دستگاه ناممکن می باشد.
در دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره ثبت تردد افراد بدون نیاز به تماس فرد با دستگاه انجام می شود. قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به دلیل عرضه سیستم تشخیص چهره با عکس مناسب تر شده است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پردازش پارسیان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

پردازش پارسیان
  • تهران، بلوار کشاورز- حدفاصل خ کارگر شمالی و جمالزاده - پلاک 342 - ط 4 - واحد 13
  • 021 6657 7140
پردازش پارسیان
آگهی: دستگاه حضور و غیاب - نرم افزار حضور غیاب - تشخیص چهره
پردازش پارسیان