برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ساوانا بتن

نرم افزار جامع مدیریتی کارخانه بتن آماده

www.sivanapp.com
ویژگی های فنی، مدیریتی نرم افزار سیوان اپ
1)نرم افزار سیوان اپ یک راه حل مدیریتی صنعتی بوده که به صورت تحت وب بر بستر اینترنت بر روی هر دستگاهی از جمله PC، لبتاب، انواع تبلت و موبایل قابل دسترس و استفاده می باشد. شما تنها با داشتن یک کامپیوتر و یا گوشی موبایل متصل به اینترنت می توانید از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.
2)راحتی کار با برنامه بسیار مشهود بوده با این حال راهنمای نرم افزار در خود اپلیکیشن تعبیه شده است.
3)ثبت خریدار در نرم افزار براساس کد ملّی بوده و از سیستم راست سنجی ریاضی برای کنترل کد ملی استفاده می کند.
4)امکان ثبت پروژه بر اساس موقعیت جغرافیایی در سطح نقاط شهر موجود بوده و کنترل نگهداری حساب مشتری به تفکیک پروژه مختلف و همچنین ارائه گزارشات به تفکیک هر پروژه موجود می باشد.
5)قابلیت تخمین زدن مسافت و فاصله زمانی بین محل تولید و محل تخلیه بتن با توجه به اطلاعات نقشه وجود دارید.
6) قابلیت دریافت قیمت های مصوب فروش محصولات بتنی و همچنین خدمات حمل و نقل و تخلیه ( قیمت مصوب). در این ویژگی مدیر عامل می تواند قیمت های مصوب یک ماه کاری خود را تنظیم کند، گروه فروش می تواند قیمت های دلخواه خود را چه کمتر از قیمت مصوب و چه بیشتر باشد در فاکتور و یا قرارداد ثبت کند، با این حال در آخر هر ماه کاری مدیرعامل می تواند قیمت میانگین فروش هر محصول را نسبت به قیمت مصوب خود کنترل کند.
7)مدیر عامل می تواند از ساعت خروج اولین میکسرهای کارخانه اطلاع داشته باشد و همچنین ساعت شروع کاری کل واحد کاری و همچنین هر کدام از تراک میکسرها مشخص می باشد.
8)مدیر عامل می تواند در یک صفحه گزارش در جریان کل رویدادهای یک روز باشد. این اطلاعات شامل مجموع ورود پول، مجموع خروج پول، تعداد کل ایستگاه روز، تعداد کل ماشین های روز، تعداد کل سرویس های روز، تعداد کل پمپ، تعداد کل ایستگاهی پمپ، تناژ کل بتن ریزی روز. کل ایستگاه های پمپاژ روز (قیمت و ریال) کل خروج مصالح از کارخانه، کل ورود مصالح خام به کارخانه می باشد. کل بتن‌های ریجکت شده، تعداد قراردادهای بسته شده در یک روز، تعداد فاکتورها تائید شده یا نشده در یک روز، مقاطع مختلف بتن ریزی
9)مدیر عامل می تواند تعداد سرویس های نرمال را برای واحد حمل و نقل بتن تعریف کرده (برای مثال هر روز 4 سرویس) و راندمان آنها را در انتهای ماه بسنجد.
10) مدیر عامل می تواند از میزان ایستگاه های پمپ در آخر ماه و همچنین مبلغ ریال فاکتوری که این پمپ ها آورده داشته اند باخبر شود. (صورت وضعیت ماشین آلات).
11)کارکرد راندمان هر دستگاه به راحتی قابل ارائه می‌باشد؛ اعم از مالکیت شرکت و اجاره‌ای می‌توان جهت هر یک از ماشین‌آلات، گزارش جداگانه‌ای هم به صورت روزانه و یا ماهانه تهیّه نمود. (می‌توان دریافت که کدام پمپ یا میکسر کارایی بهتری از لحاظ عملکرد داشته است)
12) کلیّه برنامۀ روزانه بعد از ثبت، قابل رویت برای افراد مربوطه بوده و هر فردی می‌تواند برنامه‌ریزی خود را انجام دهد؛ به‌عنوان مثال کنترل کیفی می‌داند که یک ایستگاه به مقاومت 300 با پمپ دکل زمینی در زمینی در محلۀ "x" و در ساعت "y" اجرا می‌شود، لذا می‌تواند تدابیر لازم جهت برنامه ریزی اتخاذ شود.
13) فاکتورها را می‌توان به ‌صورت رسمی و یا غیررسمی صادر نمود و در پایان ماه گزارشات هر یک به تفکیک موجود می باشد.
14) با انجام هر بارگیری بر روی باسکول، قبض آن به‌صورت آنلاین قابل مشاهده می‌باشد و مهندس پروژه به راحتی از ساعت و اطلاعات میکسر خروجی با خبر خواهد گردید و در پایان هر ماه گزارشات هر کدام به تفکیک قابل دسترسی می باشد.
15) امکان جابجایی راننده‌ها روی میکسر موجود بوده، قابلیت ثبت و کنترل کارکرد هر راننده نیز مشخص می‌باشد و نرم افزار به صورت کاملا اتوماتیک، آخرین راننده بر روی هر پلاک را مشخص می کند.
16) علاوه بر بتن، پمپ و میکسر، قابلیت ثبت و کنترل آیتم‌های دیگر مربوط به بتن از جمله افزودنی نیز وجود دارد.
17) میانگین قیمت هر کالا (بتن، پمپ، میکسر، افزودنی، کرایۀ حمل و نقل و...) به صورت روزانه و همچنین ماهیانه قابل رویت است.
18) کل ورود پول و همچنین ریز حساب مربوط به فاکتورها، سند دستی و همچنین تخفیفات مشخص بوده و و مسئول مطالبات می تواند به راحتی به کنترل‌های لازم بپردازد.
19) امکان کنترل آنلاین زمان انجام هر ایستگاه بتن‌ریزی و کنترل عملکرد واحد اجرا جهت جمع‌ شدن به موقع هر ایستگاه موجود بوده و مدیر می تواند از میزان ساعت کاری یک ایستگاه بتن ریزی مطلع باشد.
20) کنترل آنلاین تعداد ایستگاه‌های روز و یا در بازه‌های زمانی مشخص با جرئیات مقدار بتن‌ریزی، نوع پمپ، تعداد سرویس میکسرها و افزودنی، گزارش اتفاقات رخداده در محل و...

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ساوانا بتن، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

ساوانا بتن
ساوانا بتن
آگهی: نرم افزار جامع مدیریتی کارخانه بتن آماده
ساوانا بتن