برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
zaminkav

کاربردهای کربنات کلسیم

كاربردهاي كربنات كلسيم

1. در لوله، پروفیل‌ها و صفحات: کربنات کلسیم را می‌توان در لوله، پروفیل‌ها و صفحات در مقادیر 7 تا 45% استفاده کرد.
2. کربنات کلسیم در پلی الفین ها:
الف) فیلم و ورق %20 – 5
ب) کابل % 35 – 20
ج) لوله و پروفیل % 40 – 10
د) قالب گیری تزریقی % 60 – 10
ه) گونی های پلی پروپیلن % 15 - 5
3. کربنات کلسیم در حفاری: وزن مخصوص لایمستون پودر٬ 2.7 گرم بر سانتیمتر مکعب بوده وچون به خوبی در اسید حل میشود٬ در مخازن نفتی و گازی بعنوان ماده وزن افزا از آن استفاده میشود.
4. کربنات کلسیم در صنعت بهداشتی: در این صنعت از پودر میکرونیزه با خلوص 100درصد جهت تولید خمیر دندان استفاده میگردد.
5. کربنات کلسیم در صنعت پلاستیک و لاستیک: پودر میکرونیزه بسیار نرم در این صنایع مصرف میگردد .
6. کربنات کلسیم در صنعت حفاری نفت: در حفاری چاههای نفت و در ترکیبات سیال حفاری، از پودر میکرونیزه با خلوص 85درصد و با مش 325 استفاده میگردد.
7. کربنات کلسیم در صنعت رنگ: در این صنعت از پودر میکرونیزه به عنوان پرکننده(فیلر) استفاده می شود. میزان cao بیش از 97 درصد میزان Fe2o3 کمتر از 1 درصد و درجه ریزی آن بیش از 500 مش.
8. کربنات کلسیم در صنعت غذایی و دارویی: در این صنایع از پودر میکرونیزه بعنوان پرکننده و تولید آنتی بیوتیکها، ضداسیدها، دندانپزشکی استفاده میگردد و با خلوص 100درصد جهت تولید لوازم آرایش و بعنوان پر کننده کاربرد دارد.
9. کربنات کلسیم در صنعت کابل و سیم: از پودر میکرونیزه برای استحکام و به عنوان پرکننده بمیزان 20 درصد جهت تولید کابل و 10درصد جهت تولید سیم مصرف می شود. مشخصات پودر مصرفی باید دارای خلوص cao دارای 98 درصد ، رطوبت کمتر از 1درصد و درجه دانه بندی حدود 350 مش باشد.
10. کربنات کلسیم در صنعت کفش پلاستیکی و زیره کفش (جیر و چرم مصنوعی): در این صنعت بعنوان پرکننده از پودر میکرونیزه با دانه بندی حدود چند میکرون و سطح خارجی که با یک نوع چرب کننده پوشیده شده است بکار میرود.
11. کربنات کلسیم در قالب گیری تزریقی: آمیزه‌ها یا مستربچ‌هایی که تا 88% کربنات کلسیم دارند را می‌توان به راحتی پس از رقیق کردن توسط پلی پروپیلن خالص قالب‌گیری تزریقی کرد. استفاده تا مقادیر 50% را می‌توان بدون تغییر در تنظیمات دستگاه فرآیند کرد. مستر بچ کربنات کلسیم

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

zaminkav، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ ماه پیش به روز شده.

zaminkav
zaminkav
آگهی: کاربردهای کربنات کلسیم
zaminkav