برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمود یوسفی

فروش کتراک

فروش كتراك

کتراک از جمله مواد غیر منفجره شیمیایی در معادن می باشد که با استفاده از اعمال نیروی کشش در دیواره چال باعث شکست سنگ می گردد. کتراک به گونه ای عمل می کند که گاز و حرارت بالایی تولید نکرده ولی عمل شکست را تقریبا مانند انفجار انجام می دهد.
◄ مزایا استفاده از پودرهای منبسط شونده:
• عدم نیاز به استفاده از مواد ناریه : از آنجایی که بسیاری از معادن و یا سازه های بتونی زائد و قابل تخریب ، در مجاورت مناطق مسکونی جاده ها و یا خطوط تاسیساتی آب و برق نفت قرار دارند ، برای رعایت شرایط ایمنی امکان استفاده از مواد ناریه وجود ندارد به همین دلیل باعث شده که این معادن به طور دست نخورده باقی بمانند. و یا بهره برداری از آنها با ظرفیت پایین انجام شود. استفاده از پودرهای منبسط شونده می تواند تا حد زیادی به امر استخراج و برش قطعات سنگی و بتنی کمک نماید. ضمناً چون استفاده از مواد ناریه در ایران از نظر امنیتی مستلزم رعایت شرایط خاص می باشد ، به همین خاطر رعایت این شرایط زمان و هزینه بسیار زیادی صرف می شود ، لذا بسیاری از افراد ترجیح می دهند از مواد جایگزین دیگری به جای مواد ناریه استفاده کنند.
• سهولت حمل ونقل : پودرهای منبسط شونده دارای بسته بندی مخصوصی بوده و به آسانی قابل حمل و نقل هستند و در محل مصرف آماده سازی و مصرف می شوند.
• سهولت استفاده : استفاده از پودرهای منبسط شونده نیاز به نیروی متخصص ندارد وبا یک آموزش کوتاه مدت می توان از این پودرها استفاده نمود.

شرکت کیمیا تهران اسید عرضه کننده مستقیم کتراک و اسید جهت از بین بردن ساروج و سنگ های سیمانی می باشد. لازم به ذکر است که برای ساخت مواد جهت خرد کردن ساروج باید نمونه سنگ جهت انجام آزمایشات لازم وجود داشته باشد.

راههای ارتباطی شرکت تهران اسید
** شماره های تماس
09128708456- 09128708457
لینک
http://www.tehranacid.com
ایمیل
tehran.acid@yahoo.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمود یوسفی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

محمود یوسفی
  • تهران، تهران خیابان 17 شهریور جنوبی چهارراه تیردوقلو خیابان قاسم مهاجر پلاک56
  • 021 3630 8312
محمود یوسفی
آگهی: فروش کتراک
محمود یوسفی