برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مدرن تکنیک

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید و یخچال فریزر در تهران

تعميرگاه مجاز سايد باي سايد و يخچال فريزر در تهران

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید و یخچال فریزر در تهران
تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران (مدرن تکنیک )
تعمیرگاه مجاز (مدرن تکنیک) یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیر ساید بای ساید در استان تهران
جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید با شعب ما تماس حاصل فرمایید:
شعب سرویس:
دفتر مرکزی : 62941 - 66364208 - 66364207
شمال و شمال شرق تهران : 26803317 - 22000932
شمال غرب تهران : 88566359
جنوب تهران : 55102370
غرب تهران : 44362517 – 44255451
لواسان : 26569859
جنوب غرب تهران : 66191445
تهرانپارس : 77081090
پاسداران : 22879343
توحید : 66935915

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی
24 ساعت شبانه روز
7 روز هفته
تعمیر تخصصی انواع یخچال فریزرهای خانگی :
ساید بای ساید ، یخچال های آمریکایی ، ژاپنی ، ایتالیایی ، کره ای و...
سامسونگ ، ال جی ، فیلور ، بوش ، جنرال الکتریک ، امرسان ، ارج ، فروزان ، آزمایش ، هیمالیا ، الکترواستیل ، دور ، بکو ، لیبهر ، ناسیونال ، سامسونگ ، ال جی ، بوش ، مابه ، کنوود ، اسنوا ، امرسان ، مجیک ، لنکس ، ویر‍‍‍‍‍پول ، مدیا ، وستینگ هاوس ، وایت هاوس ، جنرال الکتریک ، دوو ، بکو ، آاگ ، بنتلی ، میتسوبیشی ، نکست وان ، بلومبرگ ، بولومبرگ ، الکترو استیل ، هیتاچی ، نکست ، پایونیر ، پاکشوما ، امرسان ، یخساران ، جنرال استیل ، جنرال ، فیلور ، ارج ، فروزان ، آزمایش ، ناسیونال ، پاناسونیک ، سوپرا ، توشیبا ، ارج ، آبسال ، تراست ، سپهر الکتریک ، حایر ، هایر ، تی سی ال ، اجنرال ، بوتان ، گلد استار ، هیوندای ، هایسنس ، کریر ، گری ، رایکو ، چیگو ، زیمنس ، گاسونیک ، آرچیلیک ، تاچی ایر ، لارس ، گالانز ، مک کوی ، کووی ، وست پوینت ، و...

تعمیرگاه مجاز مدرن تکنیک بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال شما می باشد. ما با داشتن متخصصان حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران اماده خدمات میباشیم مهم نیست که یخچال شما چه مدلی می باشد زیرا ما تمامی مدل های یخچال را تعمیر می کنیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل شما در سراسر تهران اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند

ساختمان داخلی – ریست فیلتر
1 –کمپر سور :
مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ ،پیستون و سوپاپ ها می باشد.که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد.می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا” از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی که در ادامه ذکر خواهد شد عمل سرما سازی انجام می شود . روی بدنه کمپرسور معمولا” سه لوله دیده می شود : الف-لوله رفت یا فشار گاز ب- لوله بر گشت یا مکش ج- لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز .
2- کند انسور :
(رادیاتور خنک کننده):از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرما سازی مختل می شود . از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله های مارپیچ مانندی میشود که جایگاه این لوله در یخچال های خانگی پشت یخچال است.

3- فیلتر یا درایر :
از آنجا که ممکن است گاز پس از عبور از کندانسور جرم های آن را حمل کند یا گاز دارای رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازی کاملا” پاک و خشک شود . به همین منظور پس از رادیاتور از فیلتر(درایر) عبور میکند درایر دارای دو لوله ارتباطی است که یکی از لوله ها سطح مقطع بزرگتری دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجی کندانسور است . در این ورودی درایر شبکه های توری بسیار ریز به منظور سلب جرم و یا جداره های فرسوده شده لوله های کندانسور است.لوله دوم درایر سطح مقطع بسیار کمتری دارد تا بدینوسیله گاز پس از درایر تحت فشار بسیار زیاد قرار گیرد.
درون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می کنند . این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور رطوبت خود را تماما” به این مواد میدهد وخشک می شود بمرور بر اثر کار کرد زیاد رنگ قهوه ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد .

4- اواپریتور (محفظه تولید یخ) :
از آنجا که آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مدرن تکنیک، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مدرن تکنیک
مدرن تکنیک
آگهی: تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید و یخچال فریزر در تهران
مدرن تکنیک