برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هدیش افزار

طراحی زیرساخت شبکه و دیتا سنتر

طراحي زيرساخت شبكه و ديتا سنتر

طراحی زیرساخت شبکه
طراحی، نصب و اجرای پروژه‌های کابل‌کشی ساخت یافته و ترانکینگ شبکه، اجرای استاندارد کابل و داکت شبکه، طراحی مسیر زیرساخت شبکه، بهینه‌سازی و ارتقاء کابل‌کشی و ترانکینگ شبکه، نصب و راه‌اندازی کابل و داکت با برندهای معتبر ، خدمات نصب و راه‌اندازی وایرلس و یا فیبرنوری در بخش پسیو و زیرساخت شبکه با بالاترین سطح کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش در جهت رضایتمندی مشتریان .

فروش تجهیزات شبکه
واردات و فروش تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری، تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه، تجهیزات کابل کشی شبکه، داکت با برندهای لگراند و البرز و.. ، پچ کورد، کیستون، رک با برندهای پایا سیستم و … ، انواع سرورها، سوئیچ‌ها، روترها، تجهیزات وایرلس، مودم با برندهای معتبر میکروتیک، سیسکو، لینکسیس، دی لینک، تی پی لینک و … به همراه خدمات پس از فروش .

نصب و راه‌اندازی اتاق سرور
طراحی وپیاده سازی اتاق سرور و استانداردسازی بخش‌های مختلف آن از جمله بنای اتاق و دیوارها، سیستم‌های هوشمند اتاق سرور، نصب و راه‌اندازی اتاق سرور، سقف و کف کاذب، کابل‌کشی و ترانکینگ استاندارد، تجهیزات اتاق سرور، سیستم‌های خنک کننده، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، سیستم‌های کنترل تردد و غیره

آمادگی عقد قرارداد پشتیبانی UPS
امروزه عملکرد صحیح بسیاری از تجهیزات مورد استفاده وابستگی زیادی به داشتن برق بدون وقفه ، تثبیت شده و عاری از نویز دارد که اتصال اینگونه تجهیزات به یو پی اس را غیر قابل اجتناب می نماید ، سرویس و نگهداری به موقع یو پی اس نه تنها سبب افزایش عمر مفید و کارکرد بهینه دستگاه و باتری ها می گردد بلکه باعث کاهش قابل ملاحظه مدت زمان خارج از مدار بودن تجهیزات می شود .

ویدیو کنفرانس
سهولت در استفاده و قرارگیری راهکارهای ویدئو کنفرانس در فرآیندهای سازمانی و کاری، مؤثرترین نوع ارتباطات را برای شما فراهم کند.
پیشرفت روزافزون ارتباطات و فناوری‌های ارتباطی مرزهای مکانی را برای همه ساکنان زمین کمرنگ کرده است؛ ارتباطات از راه دور جای خود را به ارتباط ویدئویی (با فناوری ویدئو کنفرانس) داده است و این امر باعث افزایش سرعت در تصمیم‌گیری و ارتباطات شده است .
گروه هدیش افزار پویا فعالیت خود را ازسال ۱۳۹۲ آغاز نموده و با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب خود در داخل مجموعه و بکارگیری ابزار و تجهیزات پیشرفته جهت تسریع فروش و خدمات پس از فروش در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط استان، تلاش خود را بر آن دارد تارضایتمندی مضاعف مشتریان را فراهم سازد چرا که سرویس دهی با بهترین کیفیت ممکن از مهمترین اهداف این مجموعه میباشد.
https://www.hadishafzar.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هدیش افزار، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

هدیش افزار
هدیش افزار
آگهی: طراحی زیرساخت شبکه و دیتا سنتر
هدیش افزار