برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پلیور و ژاکت چشم انداز

ژاکت و پلیور مردانه ، پالتو، کاپشن و بارانی زنانه

ژاكت و پليور مردانه ، پالتو، كاپشن و باراني زنانه

بر روی لینک روبه رو کلیک کنید و بیشتر مدل های ما را در اینستاگرام cheshmandaz10
ببینید. و بعد حتما ما رو فالو کنید تا در جریان مدل های جدید ما قرار بگیرید

یادتون نره در اینستاگرام بزنید cheshmandaz10

اینستاگرام عضو شوید و فالو کنید و نظرتون رو رو در اینستاگرام قرار بدید

https://www.instagram.com/cheshmandaz10/

کاپشن زمستانی
کت و شلوار
مانتو و شلوار اداری
پیراهن مردانه
لباس فرم

ژاکت و پلیور مردانه لایه لایه پوشیدن، راهی آسان برای آن است که در یک روز زمستانی، گرم بمانید و استایل خاص خودتان را داشته باشید. برای انتخاب بهترین مدل پلیور یا ژاکت مردانه، بهتر است انواع آن را بشناسید.
یادتون نره در اینستاگرام بزنید cheshmandaz10

پلیور مردانه، مدل جلوبسته دارد که گاهی یقه آن با چند دکمه یا یک زیپ نیمه‌باز می‌شود. از بین مدل‌های مختلف پلیور مردانه می‌توانید یقه دکمه‌دار، زیپی، یقه گرد، هفت یا یقه شالی را انتخاب کنید. پلیورهای یقه شالی، مد 2018 هستند، درحالیکه پلیورهای یقه هفت، حالتی کلاسیک دارند و فرم اندام شما را زیباتر نشان می‌دهند. پلیور یقه گرد، برای ست اسپرت مناسب است. پلیور بلند برای استایل روزمره و پلیورهای کوتاه برای هر استایلی می‌توانند کاربردی باشد.

مدل ژاکت شما می‌تواند زیپ‌دار، دکمه‌دار یا جلوباز باشد. امسال، ژاکت بلند هم یکی از مدل‌های جدید پرطرفدار است که برای تیپ اسپرت کاربرد دارد. یک ژاکت کوتاه ساده را می‌توانید با هر ست لباسی بپوشید، اما مدل‌های طرح‌دار می‌تواند به استایل شما رنگ پاییزی و زمستانی بدهد.

رنگ‌های تیره مثل مشکی، زرشکی یا قرمز در طرح پلیور و ژاکت بیشتر به کار می‌رود اما برای آنکه به استایل‌تان یک آیتم خلاقانه اضافه کنید، پولیور یا ژاکت سفید بپوشید.

انواع ژاکت و پلیور بافتنی
جاکت و پولیور می‌تواند بسته به پارچه آن مدل‌های مختلفی داشته باشد. پلیور و ژاکت‌های بافتنی هم گرم هستند و هم کاربردی. یک پلیور بافتنی مردانه می‌تواند پارچه ظریف یا ضخیم‌تری داشته باشد، بافت‌های ظریف هم با استایل روزمره ست می‌شوند و هم رسمی.

یک ژاکت بافتنی مردانه هم کیفیت بالایی دارد و با استایل‌های مختلف ست می‌شود. ژاکت‌های ساده برای تیپ اسپرت بهترین انتخاب هستند.

ژاکت و پلیور زنانه
با فرا رسیدن فصل سرما بازار لباس های گرم رونق زیادی پیدا می کند، در این میان لباس های زنانه تنوع بیشتری دارند. از متداول ترین انتخاب های پاییزی و زمستانی مدل های گوناگون ژاکت و پلیور زنانه و دخترانه است. https://www.instagram.com/cheshmandaz10/ برخلاف تصور بسیاری از مردم، با پوشیدن این لباس های بافت نیز می توان استایل جذابی ایجاد کرد. با توجه به ضرورت این لباس های گرم، انتخاب مدل های شیک و با کیفیت آن ها، علاوه بر گرم نگه داشتن شما، می تواند به راحتی با سایر البسه و اکسسوری های متناسب ست شده و جلوه زیبایی به شما ببخشد.

پالتو، کاپشن و بارانی زنانه
با سرد شدن هوا خیلی از خانم‌ها سراغ خرید لباس‌های گرم می‌روند. پالتو و بارانی، لباس‌های گرم کلاسیک و محبوبی هستند که بسیاری آن‌ها را به خاطر سهولت در ترکیب و ست کردن به کاپشن ترجیح می‌دهند. با این حال کاپشن برای محل کار یا دانشگاه که می‌خواهید لباس گرم را روی مانتو بپوشید، کاربردی‌تر است.https://www.instagram.com/cheshmanda z10/ بارانی‌‌های زنانه با سبک‌های مختلف تطبیق‌پذیرند و مدل‌های کلاسیک آن در کنار مدل‌های جدید هنوز پرطرفدار هستند.


انواع پالتو، بارانی و کاپشن زنانه
پالتوهای کلاسیک اغلب برای استایل رسمی‌ مناسب هستند، اما مدل‌های جدید ارائه شده در هفته‌های مد 2018 در استایل‌های مختلف از رسمی تا روزمره و اسپرت کاربرد دارند. یک نیم پالتو با رنگ خنثی در کنار یک پلیور پشمی، یک دامن چهارخانه و یک جفت بوت چرمی یک استایل دلچسب برای پاییز و زمستان است.

بارانی‌ها انواع مختلفی دارند. اگرجنس بارانی معمولی باشد و ویژگی خاصی نداشته باشد قیمت آن ارزان تر است اما اگر یک بارانی ضد آب یا چرم می‌خواهید سراغ برندهای معتبر و تخصصی بروید.https://www.instagram.com/cheshman daz10/ یک فروشگاه‌ اینترنتی لباس با ارائه عکس و ویژگی‌های دقیق، امکان خرید درست را برای شما فراهم می کنند. کاپشن‌ها هم تنوع زیادی دارند اما انتخاب یک کاپشن پفی یا پر که خیلی گرم هستند یا یک کاپشن نازک با الیاف مصنوعی بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.


انواع مدل های پلیور و ژاکت زنانه
تولید کننده ها و طراحان لباس زنانه امروزه مدل های متنوعی از ژاکت و پلیور را با توجه به موقعیت های گوناگون و نیاز افراد طراحی و تولید می کنند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ژاکت زنانه جلوباز: این مدل از ژاکت زنانه

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پلیور و ژاکت چشم انداز، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

پلیور و ژاکت چشم انداز
پلیور و ژاکت چشم انداز
آگهی: ژاکت و پلیور مردانه ، پالتو، کاپشن و بارانی زنانه
پلیور و ژاکت چشم انداز