برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
صادقی

فروش بنتونیت، زئولیت، سیلیس، کربنات کلسیم، پرلیت

فروش بنتونيت، زئوليت، سيليس، كربنات كلسيم، پرليت

تولید و فروش انواع پودر های معدنی مناسب برای مصرف در صنایع مختلف:
فروش بنتونیت:بنتونیت دارای خواص کلوئیدی است؛ یعنی اگر به اندازه یک مشت از خاک بنتونیت با یک لیتر آب مخلوط شود، حجم آن افزایش یافته و یک مایع ژلاتینی و چسبناک ایجاد می کند که بعد از خشک شدن از بتن نیز محکم تر می شود.
بنتونیت در صنایع مختلفی مانند: کشاورزی، ریخته گری، حفاری؛ چاه ارت، تولید اجر، کاشی و سرامیک، خوراک دام و طیور و... کاربرد دارد.
زئولیت: زئولیت Zeolite ماده ای معدنی می باشد که معمولا از آلومینوسیلیکات متشکل بوده و مصارف تجاری عمده آن در بخش های صنعتی به عنوان یک جاذب رطوبت یا گاز می باشد. کلمه زیولیت مشتق شده از ترکیب دو عبارت یونانی "زئو" به معنای "جوش" و "لیتوس" به معنی "سنگ" است.
از عمده مصارف زئولیت میتوان در صنعت کشاورزی و باغبانی، خوراک دام و طیور، ساختمانی، جاذب بو و... کاربرد دارد.
سیلیس: دی‌اکسید سیلیسیم یا سیلیکا یا سیلیس با فرمول شیمیایی SiO₂ فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است. سیلیس در طبیعت به‌صورت آزاد یا به‌صورت ترکیب با سایر اکسیدها وجود دارد.
از جمله مصارف عمده سیلیس میتوان به تصفیه اب؛ ریخته گری، کاشی و سرامیک، سندبلاست، فیلترشنی، تولید سنگ مصنوعی، کشاورزی، پرکننده و....
پرلیت:پرلیت یک نوع سنگ آتش فشانی از نوع سیلیکات بوده که به علت منجمد شدن گدازه های آتش فشانی مقداری آب (2 تا 5 درصد) در آن ذخیره می شود که توسط حرارت بین 400 تا 1300 درجه سانتی گراد آب موجود در داخل آن خارج شده و این عمل باعث می شود تا ماده خاکستری داخل آن تغییر رنگ داده و ماده ای سفید رنگ به نام پرلیت ایجاد گردد.
از عمده مصارف پرلیت می توان در کشاورزی و کشت هیدروپونیک اشاره کرد.
تولید و فروش رنگ های گل ماش، دوده ، اخرا، قهوه ای و سبز و ابی و...
برای مشاوره و خرید تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

صادقی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

صادقی
صادقی
آگهی: فروش بنتونیت، زئولیت، سیلیس، کربنات کلسیم، پرلیت
صادقی