برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پدیده سبزآشیان کاشان

نهال گل محمدی کاشان به روش کشت بافت و پاجوش و قلمه

نهال گل محمدي كاشان به روش كشت بافت و پاجوش و قلمه

فروش نهال گل محمدی توسط شرکت سبز آشیان کاشان rosa damascena - damask rose
(تولید نهال ؛ کاشت؛ مشاوره احداث کارخانه اسانس گیری و گلاب گیری ؛ صادرات )
تولید نهال به صورت انبوه در ایران در این مقطع زمانی به سه روش پاجوش و قلمه و کشت بافت صورت می پذیرد. در روش استفاده از پاجوش که در قدیم مرسوم بوده و هم اکنون نیز بیشترین آمار در احداث گلستانها را به خود اختصاص داده است دو ویژگی نهفته. اولین ویژگی سادگی و سهولت و در دسترس بودن و مزیت بعدی ارزان بودن آن می باشد. از معایب آن نیز میتوان به محدود بودن زمان کاشت( آذر تا اول فروردین) و خطای آن نسبت به روشهای دیگر تکثیر می باشد.
در روش قلمه و کشت بافت که چند سالی است که در صدی از بازار را به خود اختصاص داده مزایا و معایبی نهفته است. از مزایای آن درصد خطای کمتر و ماندگاری بیشتر در محیط باز می باشد . به این دلیل که در روش تکثیر بوسیله پاجوش باید گیاه پس از جدا شدن از نهالستان سریعا و در کمترین زمان ممکن به محل کاشت ارسال گردد و هر چه زمان بیشتری نهال و ریشه ها بیرون از خاک باشد درصد خطا بیشتر میشود. ولی عموما 3 تا 4 روز مشکل غیر قابل جبرانی بوجود نمی آورد. از معایب آن قیمت و هزینه تولید بالای آن می باشد که حدودا 5 الی ۸ برابر قیمت پاجوش میباشد.
***توصیه چنانچه نهال پاجوش سالم و بی آفت ودر کل نهالی با استاندارد های مناسب در فصلی که گیاه در خواب است( اذر ماه تا آخر اسفند) مشاهده کردید بدون هیچ تردیدی آنرا خریداری نمایید. اما مراقب باشید که گیاه آفت دار و یا معیوب نباشد. ولی چنانچه در فصولی که گیاه سبز است میتوانید از نهال گلدانی گل محمدی استفاده نمایید تا یکسال گیاه شما از لحاظ رشد عقب نیفتد.
این شرکت با سابقه اجرایی و گذشته ای روشن در خصوص تولید و توزیع نهال گل محمدی در ایران می باشد
همکار و مجری طرح های وزارت جهاد کشاورزی و فضای سبز شهری
در ضمن انتخاب رقم یا نژاد گل محمدی بسیار مهم میباشد . نژادی که ما به شما توصیه میکنیم از بهترین ارقام جهت گلابگیری و با درصد اسانس بالا می باشد که جهت مصارف شرکت های بزرگ کاشان می باشد.
بهترین نژاد و با کیفییت در ارسال و تحویل دهی بموقع، بسته بندی ریشه ها جهت کاهش آسیب در زمان حمل. با ما کیفیت را تجربه کنید.
مشاوره رایگان زیر نظر کارشناسان مجرب و متخصص. طراحی و اجرا
سبزآشیان کاشان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پدیده سبزآشیان کاشان، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

شرکت پدیده سبزآشیان کاشان
شرکت پدیده سبزآشیان کاشان
آگهی: نهال گل محمدی کاشان به روش کشت بافت و پاجوش و قلمه
شرکت پدیده سبزآشیان کاشان