برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تجهیزات خط رنگ آبتین

سایکلون رنگ پودری

سايكلون رنگ پودري09122200700

سایکلون رنگ پودری
مهمترین ویژگی استفاده از رنگ های پودری ، امکان جمع آوری و استــــفاده مجدد از آن می باشد . بدین منظور به همراه اتاقک پاشش رنگ پودری، دستگاهی طراحی شده که با مکش هوای درون اتاقک، سبب بازیافت رنگهای معلق می شود . هوای مکش شده از اتاقک فیلتر شده و پودر رنگ معلق ، از هوای مکش شده جدا می شود . پودر رنگ بازیافت شده در سطل زیر سایکلون جمع شده وپس از الک شدن مجدداً به مخزن گرد دستگاه پاشش رنگ اضافه میگردد.
این سیستم به جهت سادگی در طرح و نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری در دراز مدت و همچنین قیمت مناسب تر نسبت به سایر انواع سیستمهای بازیافت رنگ پودری، پرفروش ترین سیستم به شمار میرود.
برجسته ترین مزیت دستگاه سایکلون رنگ پودری قابلیت تعویض سریع رنگ پودری وهمزمانی سیستم مکش رنگ و فیلتراسیون هوا می باشد.
طراحی جدید این نوع سیستم به گونه ای است که بازیافت پودر رنگ را تا98 درصدافزایش می دهد. عملکرد آن طوری است که علاوه بر جداسازی پودر رنگ از هوای مکش شده از اتاقک پاشش رنگ پودری، قابلیت تفکیک گرد پودر رنگ غیر قابل استفاده را نیز دارا می باشد
سایکلونهای طراحی شده در شرکتهای مهندسی ،فن مکش هوا در مسیر عبور ذرات رنگ پودری نیست ، که این موضوع باعث افزایش عمر مفیدپروانه فن و عدم تخریب ذرات پودر رنگ در برخورد با پروانه می گردد. همچنین عمل تمیز کردن سایکلون و تعویض رنگ پودری به آسانی انجام می شود.

09122200700
02144161319
تجهیزات خط رنگ پودری آبتین(مهندس مقیمی)
عضو انجمن مهندسین مکانیک آمریکا
www.abtincoat.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تجهیزات خط رنگ آبتین، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

تجهیزات خط رنگ آبتین
تجهیزات خط رنگ آبتین
آگهی: سایکلون رنگ پودری
تجهیزات خط رنگ آبتین